2013年9月3日 星期二

造型失敗的牛奶麵包

8月26日  星期五  炎熱

D七穀包啱自己口味, 好快就食晒LU,
屋企無麵包, 又要再整過.

我家不能沒有飽餅蛋糕這些東西,
因為...... 我們是不吃飯的!
當人家的電飯煲是放在廚房的當眼處,
我家的就被我放在廚櫃頂!
要"擔櫈仔"先攞到!!
家裡有米, 卻是預備用來煲粥的...

即使煮粉麵, 都吃得不多,
一個普通的壽X牌生麵,
我們一個兩份吃.
所以, 不用擔心我焗的麵包會吃不完,
這是我們的主糧!!!

昨晚做了牛奶麵包,
我又玩野了........


我做了一條短"辮子包";
一隻"烏龜包"(哪不是花朵來的呀~)
一條金魚包,
一個有眼睛有嘴巴的"怪物包"(其實嘛....我是想搓一隻兔仔出來~)
兩個唔知咩形狀包,
仲有餘下的粉糰搓成一條長條嘅"木棍包"....


有做包包經驗的人看到這裡大概已經笑了出來....
這個笨蛋忘記了搓完之後還要再第三次發酵,
也忘記了焗的時候麵糰會漲大吧!!!

我...是有這個意識的,
可當時卻忘記了.
經一事長一智, 我現在知道麵糰造型了再發酵後,
大概會漲大多少, 都是一個得著呀!! (自我安慰ing....)

出爐喇~
全部包包幾乎擠在一起....

"烏龜包":
Picture
 金魚包:
Picture
怪物包:
Picture
 唔慌唔怪物, 簡直異型添啦!
辮子包:
Picture 
完全無晒辮子的型狀了。。。
 唔知咩型狀包:
Picture 
 麵包內部組織:
Picture

真係無眼睇呀!
食味方面, 呢隻包質地較為軟熟,
不咸不甜咁, 搽花生醬會好一點,
個人就覺得無咩味, 就好似食普通餐飽咁,
我都係鍾意煙煙韌韌口感的飽多一些,
因為呢隻飽食味太普通,
普通到落街响任何麵包鋪都有得賣!!
當然喇, 人地D飽嘅外型唔會古靈精怪到嚇死人!!
Anyway, 呢隻飽唔會再整!
係整都加返D餡落去!!

真係想要呢個餐飽食譜,
可以看: 呢度

沒有留言:

張貼留言