2013年9月7日 星期六

又係焗New York Cheese Cake

10月3日  星期一  秋涼



尋日除咗整"難忘的心太軟",
仲整多一次New York Cheese Cake,
因為上個禮拜整果個呀媽無份食!!
我好鐘意整野俾屋企人食嫁!
所以呀媽都精咗,
嚟我屋企前盡量唔食野!!
哈哈, 兔寶寶舅父, 你都好耐無嚟探兔寶寶喇!!


今次用埋剩餘嘅250克cream cheese,
同上次唔同嘅係用咗黃糖同埋加多咗檸檬汁,
酸多少少感覺無咁滯呀!


整兩次都OK我就當成功架喇!
咁下次可以加忌廉做其他款式嘅蛋糕,
又或者加埋sour cream...
不過材料愈多亦都代表愈肥呀!!

為咗大少有多少少quota繼續做白老鼠,
今朝佢放假都俾我迫咗去做gym...
唔係, 係响我鼓勵之下去咗做gym先真...哈哈!emotion


我切到個蛋糕好肉酸呀!
切完一下又無抺下把刀先!
同埋我屋企無蛋糕刀嫁,
之前用買蛋糕送果D膠刀洗返乾淨再用,
不過上次整爛咗,
下次去開烘焙店要買返一把先得!

沒有留言:

張貼留言