2013年9月5日 星期四

秋日郊遊

10月8日  星期一  晴天

星期六那天, 我地去咗郊遊呀~




大少果日要返工去唔到,
於是我就帶兔寶寶出街喇~
約咗公公婆婆十點半响荃灣綠楊新村果間美心皇宮飲早茶.
舅父仲一早來到搵位呢!

兔寶寶果朝好似知道有得去玩咁,
晨早五點幾就醒咗!

鬼C咁精神, 氹到佢七點先瞓返!
到八點幾要起床換衫嘅時候又拍都唔醒!
佢係瞓住覺來換衫的~
不過佢都算捱得, 跟住全程都無乜點瞓咋!

一去到酒樓就搵野攪...



公公婆婆來到已經十一點了,
我地叫了十一籠點心;
 掛住吃, 無全部影相.
不過荃灣呢間美心水準不是太好,
好似腸粉同麻蓉包呢D都無其他美心咁好吃.


食飽飽我地就轉小巴, 出發去城門水塘.

因為係我自己帶BB搭地鐵出來,
怕好似上次咁無位坐(加上我又有好多雜物要攞),
我帶埋BB車來呀!
開頭都幾麻煩, 有好多梯級,
好彩有大隻舅父响度, 全程幫我"枱"車咋!



行咗一陣, 去到蝴蝶谷,
雖然宜家係睇蝴牒嘅季節,
但青蜓仲多過蝴蝶!


無乜蝴蝶都唔緊要! 有大草地响度,
兔寶寶同婆婆玩"氹氹轉,菊花園",
一樣咁開心!



有人留响呢個草地野餐同打羽毛球,
亦有行山人仕在這裡停下來休息.




離開呢片草地, 我地就開始我地行、行、行之旅了.
標題寫秋日郊遊, 其實係遠足先啱呀!
因為拖住BB行得慢了些, 本來兩小時的路程,
我地行咗三四個鐘!



因為很易曬黑的關係我很少作戶外活動,
平時行多兩條街太陽很猛烈的話我都會走入商場.
但有了兔寶寶後就不能這樣自私了,
點曬點熱都要帶BB來接觸一下大自然.
看看這麼美的地方.



城門水塘的麥理浩徑幾乎全都是石屎路,
都算好行, 但沿途有好多馬騮.
這些馬騮比馬騮山的還要惡,
不怕人不突止還會扮個惡樣出來嚇人.
有些行山人仕經過都提醒我們不要拿麵包出來吃,
甚至要把食物封好,
因為馬騮嗅到食物的香味會走過來搶.



我習慣邊吃邊行的, 整個袋都是"口立濕".
行到咁上下口痕想話攞舊菠蘿乾出來吃;
已經醒水四圍望下睇下有無馬騮先架啦,
點知食完無幾耐爸爸就發現有隻馬騮跟著我,
還想走近我!

原來牠是在樹上看到我吃東西!

之後要我爸出動行山杖把牠嚇走.
跟著全程我都提心吊膽,
又要保護兔寶寶, 又要攬實我個裝滿食物的手袋.



除了馬騮外,
我們還看見了牛牛.


可惜那時的兔寶寶睡著了看不見,
唯有影張相俾佢將來睇返.



行了好似好久之後, 又累又餓,
看見另一個草地, 便停下來休息.
見這兒有枱枱櫈櫈, 附近又有地盤工程,
應該沒有馬騮吧!
就讓兔寶寶吃塊餅、喝點水,
我也塞了幾塊菠蘿乾入口.
emotion
 


我們還在這裡玩吹泡泡...


不過好似我玩得開心些,
兔寶寶沒什麼反應, 還不會跑著追,
只是站著望住泡泡發呆...



最後呀婆也忍不住教BB追泡泡,
不過都係呀婆玩得開心D....


到尾段我們看見了燒烤場,
來到了大壩.
這時我已經差不多無氣了,
雙腿都軟了.
而早已投降多時、坐在BB車上的兔寶寶還不斷扭要我抱...
對不起, 媽媽都自身難保,
再嘈你走出來推我, 我坐BB車!


雖然行到腳仔軟, 但大家看到這篇時,
我已經回到祖國, 鬆鬆我的腿去!




沒有留言:

張貼留言