2013年9月6日 星期五

蝦禾米乳香豬@季季紅

4月22日  星期一  晴天

續:
兩嵗舊曆生日

玩完返屋企,
原來舅父同呀婆都出咗嚟呢!
佢地上來同BB玩一陣就走了,
兔寶寶仲表演空中一字馬俾大家睇....


************************

晚上我地去爺爺屋企食飯,
慶祝兔寶寶舊曆生日, 我地切豬~


由灣仔運往北角途中,
都聞到好香呀!
連我唔鍾意食豬都覺得好香呀~



打開個蓋....
噢~ 乜隻豬咁瘦, 仲瘦過兔寶寶喎?!


瘦豬內塞滿炒飯.



隨豬附送較剪一把....
剪豬儀式由大少展開~~~



瘦豬嘅好處就係唔肥,
層皮脆卜卜, 我都食咗兩塊皮.


而且入面D炒飯唔會覺油,
炒飯配有蝦米和芋頭粒, 很惹味.
我吃了很多.



當我們興致勃勃切豬時,
主角兔寶寶連位都唔肯埋,
無厘神氣地坐在梳化無所事事...
每當有人遞食物給她, 她就發晒脾氣,
擺出一副生人勿近的樣子.

一隻豬得幾個大人食,
預早請奶奶不要煮太多餸,
炒碟菜就行了;
不過她還是煲了牛肉雜菜湯.



還有一碟蒸倉魚,
本是預備給兔寶寶吃的.


奶奶見兔寶寶不吃魚不吃菜,
又唔抵得走入廚房又煲粥又煮麵咁.
可惜兔寶寶寧願躺下扮瞓覺
對任何人都不瞅不睬...

老爺奶奶很擔心呀!
唯有同佢地解釋,
呀B係食咗藥+唔夠瞓,
先會咁架姐, 玩嘅時候都好生猛架....(下刪三百字)


大人都未吃完, 就提早拎個蛋糕出來切,
都係希望兔寶寶肯食蛋糕咋!
預早幾個月就想定親手整蛋糕,
不過因為病+要留精神照顧兔寶寶關係,
求其响屋企附近買個黑森林就算了.


吹蠟燭儀式,
兔寶寶沒期待的雀躍,
反而是扁咀+扭計!

成餐飯什麼都沒有吃,
每個大人都無癮非常~

食完飯兔寶寶自己攞鞋拎襪,
速速要離開咁款...

真不好意思呢~

沒有留言:

張貼留言