2013年9月3日 星期二

遲好過無-- 同三眼仔影相

1月4日  星期三  寒冷

繼續元旦翌日相片....

食完晚飯, 响海港城行多陣.
兔寶寶舅父走入一間鋪頭睇衫,
我地兩個好無聊,
對住塊鏡玩自拍....

呢張大少叫我情深款款咁望住佢喎!
係咪佟本善上身呀?!

兔寶寶: 都唔知你地兩個攪咩...

之後落返去天星碼頭,
响商場門口見到佈置到閃令令咁靚...
其實一早我地就嚟過同三眼仔影相,
不過當時係大白天, 影出來真係無晚上咁靚.
難得齊人緊係要影返多D相留念啦!!





兔寶寶: 舅父你可唔可以唔好成日擘大口嚇我呀??
你嚇多我兩嚇我唔驚你架喇!!



兔寶寶: Daddy醒目呢張OUT咗舅父, 影我地三個美女...


兔寶寶: 我幾時都話媽咪抱實我果時係最得戚架!
               你睇佢果樣, 得戚到...

兔寶寶暫時對呢D大型公仔無乜興趣,
影嚟當留個念啦,
出年佢可能識得炆住我地影...


兔寶寶: 你兩兄妹影夠未? 做佈景板好攰播!!

*****************************************************

尋晚大少收到佢第一份生日禮物,
最新嘅BlackBerry Bold9900,
新到我都唔係好識用,
嚟緊要研究一下....


收到禮物, 大少心情靚靚,
一早起身同我地去飲茶,
不過佢掛住玩電話,
野都唔多食...


以下食物係佢食剩, 要我執手尾...


兔寶寶都有份食粥同埋流沙包--層皮架!!


沒有留言:

張貼留言