2013年9月6日 星期五

小南國晚餐

6月29日  星期六  晴天

晚上去咗小南國食飯.
叫咗個六人用的套餐.

四小碟有花雕醉雞.
我同大少覺得佢唔多夠酒味.
中間果碟係每枱都有嘅炸菜絲,
應該係店家自己醃,
唔太咸幾好食.
後面果面係四喜烤夫,
味道帶甜.




還有糖醋排骨和百葉卷.


公公最想試吓呢碟食龍井蝦仁.
嚟呢度食, 婆婆經常會問大少覺得D味道點(因為大少係上海人, 响上海長大).
其實大少麻麻地喜歡出街食滬菜,
因為屋企成日食!
問佢呢碟意見時,
呀公已經代答: "食完都唔知係乜味啦! 咁細隻都唔夠佢攝牙罅".



砂鍋雲吞雞湯是在客人面前分好先上桌.
這裡的雲吞確實是好吃, 湯也很鮮.


風味香酥鴨, 連餅皮上桌.
中間那碗是另點給兔寶寶吃的洋蔥麵,
但她掛住扭計吃得很少, 被我吃了大半.
那麵很好吃呢, 連湯也有很重的金華火腿味.



用餅皮包著京蔥和青瓜吃香酥鴨.
家人都不太喜歡這味,
這年代大家都對膽固醇避之則吉,
鴨皮(包緊了, 想丟也很難丟去)這些東西可免則免...



呀公雖說想試試龍井蝦仁,
但他本質上是很抗拒吃外省食物的.
我們還是第一次和他吃上海菜.
所以呢, 他對這兒的食物是預期的彈多過讚,
還說最好吃的, 反而是這碟最平平無奇的百頁小棠菜.
後面的那碟是松子魚,
我們都不是很喜歡吃那個甜酸汁, 認為不太好吃.

跟餐還有蟹粉小龍包,
加錢把它轉成生煎包,
這個也是麻麻好吃.


***************************

這餐飯大家都吃得很不自在,
因為兔小姐一來到就扭大計,
怎都不肯乖乖坐下, 大吵大鬧.
那兒算比較靜, 她的叫聲實在擾人,
於是大少只好帶她出外面兜圈, 一兜就兜了半餐飯,
再由呀婆和舅父接力...

我鵝過大少千百遍了,
自兔寶寶開始學行的時候, 就不要整慣佢,
食食吓飯都要落地.
宜家呢, BB好識睇人,
如果大少唔在場呢, 即使佢唔肚餓都好,
佢都會同我乖乖地坐底, 唔會扭來扭去,
最多都係食到尾聲時週身郁.
從來都唔會出街大吵大嚷的.
其實唔止咁, 宜家佢只會扭大少一個抱,
唔會要我抱, 因為我會企硬,
要抱就即刻返屋企!
夜晚瞓覺都係, 平時大少返工呢,
只要一熄燈要瞓覺, 佢最多都係嘈兩吓,
絕對唔會超過一分鐘(當然之前我係忍咗無數晚點喊都唔理佢!),
先成功將佢瞓覺嘅時間慢慢由半夜一兩點, 到十一、二點,
再到宜家十點幾!
我知十點幾對BB來說都是很晚才睡,
但對比之前已經進步不少.
可是大少一放假, 雖然他已經躲在自己的房間裡,
睡覺時兔寶寶還是會故意地大聲扭, 冀求大少會過來請救她!
(所有人都看得出, 每次BB哭時, 眼睛都是望著大少的!)

當晚我跟大少談了很久,
很心平氣和地...
我告訴他, 就是因為他前天在超級市場和兔寶寶玩"伏璃璃",
第二天獨自帶她去買菜時, 一入到超市就一支箭咁標咗去,
追著她時還要挑皮地回頭望著我笑, 以為我和她玩相同的遊戲,
害得我買餸不成, 白走了一趟.
我也告訴大少, 父母一定覺得自己的兒女是最可愛的,
也明白他見BB的時間比較少, 要爭取時間和她玩耍.
但做父母的每個行為都直接影響孩子,
什麼該做, 什麼不該做. 而他扮演慈父的角色實在過了火,
在兔寶寶未出生之前,
我已經同佢傾過佢對仔女的方式不是太妥,
但他們不是我的孩子, 他喜歡這樣都不關我事,
身份上我也不適合說太多.
而且他們由小也不是跟大少住, 壞影響會較少.


幸好大少都算接受了我部份見議;
昨天再去超市時識趣地快身地閃開,
不讓呀B看見他.
(說是部份見議是因為我提議大少去超市時可以教兔寶寶這是午餐肉、這是咸牛肉....etc,
當然呢個動作佢嫌唔好玩, 寧願扮透明人)

*************************************************

大概是扭計扭得又累又餓了,
吃到尾聲時, 兔寶寶終於肯坐下來,
並吃上兩箸麵條.
但太累的關係, 佢竟然食食吓麵"中"眼瞓!
一面中個口又可以繼續食兩啖,
相當攪笑!


最後勞煩舅父幫忙抱著...



也謝謝舅父陪我們去巴士站等車.
瞓醒的兔寶寶, 又由魔鬼變成天使了.

沒有留言:

張貼留言