2013年9月5日 星期四

慳$一餐

1月10日  星期四  寒冷

前日大少晨咁早同我地一齊去飲早茶,
食緊早點時發覺兔寶寶D鼻水就好似滔滔江水咁...
所以飲完茶就一齊去睇醫生!
食咗藥BB就瞓呀瞓, 一瞓到三點!

襯BB瞓咗, 我就即刻仆落百佳買餸喇!
買咗一舊價值七蚊嘅瘦肉, 同埋一斤菜心就返歸!

晏晝煮咗八寶醬炒瘦肉, 菜心莖切埋粒粒落去炒.
現成八寶醬都係購自百佳, 只係三蚊雞,
用咗半包就煮咗呢個餸...



油鹽水淥菜心葉,
大少响度唔可以一D油鹽都唔落嘅..



前一日奶奶釀咗D豆腐泡俾我,
只係煮到半熟;
佢仲提議我煎來食又得, 用來滾湯又得...
不過我呢個C懶鬼就只係放埋落飯煲度蒸...



呢餐仲要食埋D隔夜飯,
成餐三個人吃用咗廿蚊左右咋!



*****************************

星期一晚去咗奶奶屋企食飯,
上到去所有食物都準備好喇, 連湯都"畢"埋出來,
費時阻住其他人食飯, 只係快手快腳影咗一張相.

有炒豆角、唐芹肉絲炒豆乾、 煎倉魚、 炒菠菜同埋糖醋排骨.
湯係粉葛湯.
奶奶知兔寶寶無飯癮,
好細心咁專登包咗D菜肉雲吞俾BB食,
我都食咗幾隻呢!

沒有留言:

張貼留言