2013年9月6日 星期五

飲茶去

3月14日  星期四  晴天

經過數日清淡午餐,
星期一我地去咗飲下午茶.
一如以往,
兔寶寶一坐底就要攪事...


要求多多, 一時話要飲水...
咪睇佢飲得咁正經,
轉個頭, 佢就倒轉個杯係咁fing D水出來.
睇少陣都唔得!


好耐無飲茶, 叫咗好多野食,
呢度只係其中三樣,
其餘嘅掛住食同睇女, 無影到呀!


好多野點來都係預兔寶寶食嘅,
包括麵呀, 包呀, 牛肉呀咁,
不過呀大小姐一樣都唔吼.



餵佢食都擰歪面, 繼而尖叫大喊添...


跟官咁耐都唔知官姓乜咩...
聽D喊聲, 就知道係扭落地,
催我地快D走, 唔好响樹慢慢嘆...


DADDY除咗隻手錶俾佢..
咦! 止得咳喎~~~



膠錶戴得多, 鋼錶都係第一次戴...
梗係唔會隨便除返落嚟啦!
到食飽走人嘅時候都仲未捨得隻錶.
影住個頭殼頂, 清晰見到兩個轉呢!



**************

之後行街街途經公園,
兔寶寶主動拉我地入去.
大個女喇, 以前要我扶住先敢行呢條吊橋,
宜家自己行上去, 仲識响度UN, 增加刺激感添~




我地有事要做,
只可以玩一陣咋!
C唔願走嘅兔寶寶最後要由DADDY"夾硬"抱走..

沒有留言:

張貼留言