2013年9月3日 星期二

四個月大, 到健康院打針

8月18日  星期四  晴天

尋日帶咗兔寶寶去健康院打第二次嘅四合一同埋肺炎球菌針...

換衫準備出發前, 兔寶寶仲未知道將會有血光之災, 好開心响度玩口水波, 玩公仔, 玩裙仔....


首先係剝光豬磅重, 兔寶寶有成6.53KG(即14.36磅), 相對出世時2.44KG, 重咗2.7倍, 體重呢關當然合格有突了...姑娘仲話兔寶寶嘅體重由中位線升咗去中上線呢!! 怪不得大少尋日抱一抱佢行去健康院已經呱呱嘈, 話我好唔推架BB車了...

不過頭圍依然係keep住响中下線...頭仔細細, 剩係睇個頭, 以為佢好細個呢....
(尋日健康院D呀姐估兔寶寶得兩個月, 仲要見住佢著條裙都話佢係男仔....)

之前我見d blog友話四個月返健康院會check BB識唔識攞住响佢面前搖晃嘅玩具,  同埋姑娘會抱起BB成空中飛人狀, 睇吓BB識唔識得顎高頭.
尋日唔見姑娘咁做, 未問佢囉, 佢話佢地唔會做"空中飛人", 危險喎! 吓, 乜間間健康院做D野都唔同嫁咩?! 定係我地呢間突別多大陸人, 所以求其D呢?



姑娘反問返我, 有無覺得BB有咩異常?? 咁我就同佢講, 話BB好多時都仲係緊握拳頭, 算唔算異常呢? 個姑娘望咗一望兔寶寶一眼, 就話: "唔係喔~ 至少我而家見佢對手都係鬆開嘅..."

話口未完, 兔寶寶又捉實大少件衫, 雙手成拳頭狀.
個姑娘又話: "佢而家呢個年齡係咁嫁喇, 有咩捉咩....我見佢, 都無咩野吖!"

跟住我又同姑娘講: "BB好似成日都抓右邊耳仔, 抓得好密吓喎, 一路飲奶, 一路不停咁抓...."

個姑娘答得好攪笑, 我真係忍唔住笑咗出嚟, 佢話:"係咁嫁喇, 佢地係咁, (身體)有咩突出嚟就攪吓佢; 有咩窿就插吓佢....呢D習慣嚟嫁姐....你多D同佢玩癮開佢就得!!!"

哦! 咁你話OK, 我無理由堅持話自己個女唔正常架!!

之後要打兩針...

啱啱兔寶寶瞓著咗, 第一針插入去時, 佢都好似未知發生咩野事無乜反應, 到第二針打落去, 慘囉...我都未聽過兔寶寶喊得咁淒厲....好可憐喲~~~

不過兔寶寶都好叻, 好快就收聲, 只係個樣可憐D姐~ 一路都平安無事, 直到晚上, 臨瞓前就嚟料喇!

(以下相片可能令人不安............................以為有B受到虐待, 敬請留意)



可能係D針藥反應令佢好唔舒服, 兔寶寶夜晚狂喊, 係好大聲咁喊, 我諗18樓都聽到...
又唔肯瞓, 點抱都喊, 咁我唯有做人肉電視機, 不停咁响佢面前唱歌跳舞, 分散佢注意力, 慢慢佢先瞓到咋~~

今朝探熱, 比平日熱咗少少, 有37度, 但又未到發燒, 於是keep住幫佢抺面仔....

佢又幾好心情喎, 仲肯咬吓牙膠添....(之前唔肯..)

但係佢都係喜愛自己隻手多D...
哈哈, 佢係咪因為發現自己個口有個窿, 所以插隻手入去呢???
密切留意住兔寶寶體溫中, 月尾又要再打針呢!!
兔寶寶加油呀~~~~

********************************************************************


沒有留言:

張貼留言