2013年9月3日 星期二

BB按摩班

8月12日 星期五  炎熱

今日晚上去咗參加由 Johnson's Baby 主辦的BB按摩班, 大少要返工, 呀媽陪我去...

因為等咗好耐先有的士, 我地遲咗5分鐘到達, 幸好還未開始, 好多人都遲到, 我地係第四個到達呢....

本來以往會見到好多BB, 可惜大部份人都無帶BB嚟, 到活動開始時, 兔寶寶係現場唯一一個BB. 開始時她都好合作, 偶然會大聲嗌. 點知愈坐愈唔耐煩, 開始哭起來...怕影響其他人, 婆婆就抱兔寶寶出去行吓了...

後來有帶BB嘅家長陸續來, 而按摩示範環節也開始. 兔寶寶卻响呢個時候瞓著咗, 負責演講個姑娘就唔見議佢示範按摩...後來佢醒咗, 而本來示範緊嘅BB又扭計, 所以兔寶寶就可以出去俾姑娘做示範, 點樣按摩背部...

姑 娘叫我返轉兔寶寶, 我先知我一直都用錯方法返轉佢! 雖然都係用隻手'豆'一'豆'佢, 由得佢自己轉, 但隻手應該向上伸直而唔係放低; 而兔寶寶一轉身, 好多人都話: '好得意呀!' , '好似超人呀!' '好夠力呀!'..連姑娘都話兔寶寶條頸好夠力, 咁我唔洗擔心遲下佢响健康院嘅表現了...



成 個按摩班, 最有用係學到肚部按摩(可以舒緩便泌), 以及背部按摩(可以幫忙睡眠); 個姑娘話兔寶寶好緊張, 成日都捉實拳頭, 叫我多D同佢做手腳按摩; 佢又按兔寶寶個肚, 話BB腸胃好好, 當佢知道BB係食母乳, 就話怪不得個肚仔咁軟啦, 食奶粉嘅BB個肚無咁軟, 因為唔多唔少腸胃有問題.

之後有人問到點樣拍痰, 姑娘又示範點拍...有咩問題又可以即場問..都幾好吖!

好多按摩手法都記唔晒, 所以最後主辦單位都俾咗隻vcd, 可以返去跟住做; 仲有一包濕紙巾, 一張按摩地墊同一支lotion做贈品添! 有興趣嘅朋友都去報名啦! 成個course都有用架!


姑娘都話我叻叻呀, 媽咪!!

沒有留言:

張貼留言