2013年9月3日 星期二

生病記

4月25日  星期三  晴天

尋日我病了.
事原係大少响星期一果日開大部冷氣,
果日其實都不太熱, 仲有D涼添!
開埋冷氣我覺得好凍, 喳蹅淋攞返件外套著.
大少呢, 佢呢D成日都以為自己好壯嘅人打大赤肋,
到晚上就來咳咳咳了, 慌我唔死仲要向住我咳...



兔寶寶小姐當晚又玩失眠,

瞓兩瞓又醒一醒, 晚上兩三點入睡早上七八點就鬼打咁精神,
沒有好好休息的我, 除咗跟住大少咳咳咳同流鼻水之外,
喉嚨同耳朵都好痛,
成身好似俾人打咗一餐咁, 週身骨痛,
仲要暈吓暈吓忽冷忽熱又沾寒沾凍....emotion
我地呢D全職媽媽無病假, 依然要起身照顧兔寶寶,
只能偷空灘响度幻想有人幫我按吓摩、搥吓骨來減輕痛楚...


幻想始終都係幻想, 兔寶寶小姐點會放過我...
灘得兩灘我發現屋企寧靜得恐怖, 起身望一望兔寶寶攪緊乜?!
一望之下真係暈咗响度! 佢响度玩緊一瓶凡士林!
手、腳、面同頭髮都係凡士林, 最恐怖係咀角都有!!



好不容易捱到晚上, 所有家頭細務都攪掂晒,

抱埋兔寶寶上床, 即使佢唔瞓我都可以瞓响度"恰一恰"...
呢個兔寶寶慌我唔C咁,
不斷扯我頭髮, 又用我D皮膚來磨手甲...
可能佢怕我病到暈咗, 我一合埋眼佢就一野拍落我塊面,
甚至用手撬開我眼皮
(佢有呢個動作我就知佢知道人瞓覺係要合埋眼.)
女呀女! 媽咪而家仲算壯健, 病咗都頂得順你咁對我,
將來媽咪老咗病咗, 唔可以咁樣對媽咪架! 知唔知道啊!


經過昨晚好好休息, 今日雖然都係鼻水長流,
但已經無晒週身骨痛, 好返好多了.









沒有留言:

張貼留言