2013年9月3日 星期二

南乳吊燒雞

8月13日  星期六 晴天

新買嘅焗爐有旋轉烤雞功能, 於是星期四果日,
就買定隻雞, 等尋日下晝整....

去到佳寶, 咁啱佢做緊週年節慶, 所有貨品照價再九折.
有好多雞, 又芝麻雞, 又三黃雞, 花多眼亂, 可惜全部都有頭架!!
唔知點解我一見到動物嘅頭我就會好驚,
腳都軟埋, 正正式式嘅手無博雞之力...

咁得兩條路: 一係去買新鮮雞, 叫人幫我斬咗佢個死雞頭落嚟,
一係就買細隻D, 來佬貨春雞...
我咁姑寒, 緊係買春雞啦!
買兩隻返屋企, 假如一隻攪彎咗, 仲有一隻補飛....

溶咗雪之後, 就用一大磚南乳, 加兩大匙沙糖,
裡裡外外搽勻佢,
為求入味, 我仲將一D南乳醬搽响皮與肉之間,
醃一晚....

仲買埋薯仔同粟米, 諗住放响隻雞下面一齊焗...

時間方面, 參考網上其他人嘅做法, 個個都唔同,
於是我憑住我焗咗兩次野嘅經驗,
用200度, 先焗20分鐘...
望一望, 應該差唔多,
再用150度, 焗多10分鐘....


不過原來用旋轉烤雞功能, 係唔可以放食物响下層焗的, 會阻住隻雞轉,
咁D薯仔只好拎去烚了...

登登登櫈....

係咪好吸引呢?!



好香, 好夠味, 仲好滑添呀!
連最厚肉嘅雞胸部份都好滑,
留起咗隻雞脾俾我呀媽食之後,
我同大少, 就非常豪情咁用手撕來食...
大少話, 以後唔洗响酒樓食雞喇!
緊係啦, 我呢隻係名副其實嘅南乳吊燒雞嚟架!!
今次嘅焗爐測試, 係非常非常成功架!!

*******************************************************************

沒有留言:

張貼留言