2013年9月3日 星期二

鹽焗鯖魚

8月20日  星期六  炎熱

焗咗咁多日甜野, 係時候要休息吓, 停一停, 唔係大少肥咗瀨我....

今日都有焗野食, 不過係焗魚...


所謂鹽焗, 不過係搽多D鹽响魚皮,
魚肉刷一點點鹽花, 再灑上黑椒,
搵洋蔥墊起吧了...

用180度焗15分鐘, 關掉下火再焗10分鐘.
呢個做法係我求其做出來的,
總之焗到條魚香香地,
又肯定佢係熟嘅就得.....

中途反佢一次....


三件魚, 我同大少一人一件, 剩下一件留俾我晚上吃....

好健康呀, 一滴油都無落, 又好食....

焗緊魚嘅時間再睇吓雪櫃有D乜,
用咗腸仔, 墨魚片, 2粒魚腐,  一小塊素鴨,
加一個細椰菜, 用蠔油煮個粉絲.

慢慢切D配料, 煮好個粉絲時,
D魚都焗好了...

呢度係食咗一大半先記得影相...

再加埋一朝早起身就煲嘅綠豆沙, 放入雪櫃雪凍.
今日我地午餐就係食呢D野喇~~

**************************************************************

兔寶寶未出世前, 我地屋企係好寧靜的.
晚上得我一個人, 即使睇電視, 都會較到好細聲.

宜家我地間屋愈來愈嘈喇~
兔寶寶常常大叫係原因之一,
電視較大聲咗係原因之二,
最嘈果個.......係我.

我發現最有效停止兔寶寶扭計嘅方法,
係對住佢唱歌+拍掌.....
我愈唱得大聲, 佢愈興奮....
今晚我就由八點哼歌哼到差不多十點,
喉嚨都沙沙地, 手都拍紅了....


沒有留言:

張貼留言