2013年9月3日 星期二

情人節 + 兔寶寶10個月生日前夕

2月14日  情人節  和暖

祝大家情人節快樂!!!

尋日係情人節 + 兔寶寶10個月生日前夕,
我地無特別地方去.
大少一起身就落附近公園跑步,
我就帶埋兔寶寶响公園玩.


大少跑到咁上下就過埋嚟同兔寶寶打鞦韆.
跑到成身汗, 兔寶寶似乎有D抗拒喎~
兔寶寶: 咦~ Daddy好大陣味呀!!

玩完一大餐就返屋企沖涼洗頭,
之後出尖沙咀食LUNCH.
早前我响團購網站買咗張pizza卷,
用四十幾蚊就可以換到兩件pizza加兩罐汽水,
原價要一百一十蚊架!
間鋪叫Paisano's Pizzeria,
離遠已經聞到一陣芝士味,
店員都係外籍人仕,
Open kitchen可以見到廚師响度整餅.
最出名嘅係佢地有24吋pizza,
真係食一個就飽!
而我地張pizza卷可以任選兩款12吋pizza,
我就選咗招牌pizza同埋教父pizza,
貪佢最多材料!


有黑橄欖嘅係招牌pizza,
佢地D pizza 係薄底而邊厚,
但即使係個邊都好好食,
一件12吋pizza食完都唔會好飽好滯,
我見間鋪好多女仔食客都食得晒,
我地後面果枱果兩個女仔仲order咗一個14吋pizza添!
大少話呢間pizza店絕對有一次,
即使無團購優惠都值得食喎!


大人食完就輪到BB食喇!
去咗 THE ONE商場餵奶換片,
見到情人節裝飾又影吓相...



响商場行街, 大少又買咗件褸,
行完都差不多六點, 餵多次奶就返去屋企果頭食晚飯,
去2000yen食放題.


我地梗係唔止食咁少野啦!
不過掛住食加埋兔寶寶响度扭計,
都唔影得咁多,
佢都有份食壽司-----下面果舊飯架!!

食完晚飯返屋企洗白白,
我已經散散地了.......
呢個兔寶寶, 玩得開心得滯,
點都唔肯瞓, 我地放佢响BB床,
熄晒所有燈等佢瞓,
佢都爬返起身, 企响張BB床度,
又笑又叫咁引人抱佢.
真係無佢辦法,
結果成屋人三點鐘先瞓!
 

沒有留言:

張貼留言