2013年9月3日 星期二

兩日網誌

2月10日  星期五 寒冷

尋日個modem壞咗, 今日黃昏先約到師傅上嚟換過個modem,
差不多兩日無上網...
平時最多瞓五分鐘晏覺嘅兔寶寶竟然兩日都瞓到兩個鐘晏覺,
真係激C我喇!! 攪到我勁無聊呀!

尋日晏晝去咗飲茶..
乜野事笑得咁開心??

去咗食任食點心, 每籠兩件...



呢間野最好就係任食同散叫嘅食物質素都一樣好,
而且食客唔係好多, 環境清淨.
炸豆腐同雞絲海哲都好好味, 叫咗兩轉;
仲有甜品無影...

臨走有人跳桌上舞...



尋晚整咗炆豬軟骨.
我發覺湊住個B最好就係整炆野,
洗乾淨D肉出水之後丟落煲滷水汁度,
得閒走入去廚房開火熄火燘,
開/關幾次火, D肉實夠淋..
跟住同大少詐嬌: 我整咗成日架喇!!
呵呵! 我無講大話架!!


大少起身刷牙洗面幫我睇住個B,
我就整多碟蔬菜.
D茄子無走油就咁搵滾水出水, 所以顏色唔係太靚囉,
好彩大少都肯食咋!
不過呢碟餸落咗鹽, 兔寶寶無份食囉~


兔寶寶: 都無我份食, 眼不見為乾淨!!




沒有留言:

張貼留言