2013年9月3日 星期二

豉油雞餐 * 睇baby TV

2月8日  星期三  寒冷

尋晚浸定隻豉油雞,
今日晏晝淥D豆苗煮個麵,
咁就解決一餐喇!!



開頭大人掛住食,
兔寶寶望住我地幾無奈呢!
呵呵, D菜無落調味料,
你都食得架!!
唔好望住我地隻雞啦~~


下午搬返張high chair俾佢坐吓,
之前佢唔係好肯坐,
我估係佢唔鍾意俾條安全帶綁住.

之前諗住等BB夠一嵗先俾baby TV佢睇,
不過呢一排我腰骨痛,
無咁多精力同佢玩,
睇下播D迪迪尼卡通英語會唔會為我帶來15分鐘自由時間.
同埋坐响high chair餵佢食野, 我條腰唔洗咁攰.

咦! OK喎! 幾聚精會神喎!!

睇到拍枱拍櫈加埋拍手...


口渴呀?! 自己飲水啦!!
以後我呢個呀媽撓埋雙手就得, 爽呀!!


發夢無咁早呀!
開頭都坐得好過癮嘅,
唔洗15分鐘發現俾人綁住咗落唔到地,
發晒"爛渣"呀!
平時唔洗5分鐘就食晒半個牛油果,
坐响high chair 度, 左扭右扭唔肯食...

兔寶寶: 放我落地呀!!!



沒有留言:

張貼留言