2013年9月3日 星期二

又係飲茶

5月12日  星期六  晴天

聽日母親節, 相信大家都為媽媽安排了各式節目了.
因為呀媽聽日去咗旅行, 我地要遲一點先可以補返慶祝了.

做咗母親一年多, 可能兔寶寶未曉得什麼是母親節,
我尚未對呢個節日有很大的感覺.
反而係佢走埋來吻我時,
就真係令我開心過什麼母親節呀、情人節呀、聖誕節呀咁.

其實佢並無DO長個咀"豬"一聲咁錫,
只係擘大個口用個唇印個來, 雖然似咬我多個似錫我,
我都當係鍚咗架喇!

補返日前去飲茶的相片...

一睇就知兔寶寶又有份啦!
我對佢食野嘅限制都放鬆咗,
唔係太咸唔係太油嘅野都會俾佢試少少.
例如雞扎入面D雞雖然用鹽醃過, 我都會分少少俾佢試吓.
話就話街外野無益, 但睇住我地食有得睇無份食好慘.
反正我覺得呢樣唔俾食果樣又唔俾食好無謂,
食少少都唔係好過份姐!
 

食食吓攪事, 要大少抱佢去第二張枱度"打個等".

沒有留言:

張貼留言