2013年9月3日 星期二

健康院打針 * 脆脆芒果慕士蛋糕食譜

2012年4月18日  星期三  陰天


今日係兔寶寶1嵗零四日大, 要返健康院檢查同打針.
剝光豬磅重, 只係得9.01kg, 比上次自己响屋企磅仲輕咗!!
不過醫生話正常喎! 因為飲少咗奶即係食少D脂肪, 係會輕咗D!
兔寶寶條生長線亦由中高線(頭25%重)跌咗落去平均線.
其他身體發展就好好!
我同個姑娘講BB食粥仔飯仔有時食好少,
佢就建議我由三餐奶減到兩餐, 唔好俾佢飲飽奶,
咁樣兔寶寶會食多D其他食物!!


******************************************************

補返星期日食果個芒果慕士蛋糕嘅食譜先!


蛋糕部份(6吋):

低筋麵粉   50克
發粉  半茶匙
蛋黃2隻 + 20克糖
蛋白2隻 + 20克糖
油 2湯匙, 水3湯匙
180度焗約20分鐘

平均橫切成3片(面層不要), 一層做底, 一層夾在慕士中做夾心.

不過我切得衰, 3片厚薄不平均,
攞咗最厚果塊做底(我怕用薄果塊, D慕士未凝之前會漏出來)
放棄用蛋糕做夾心,
屋企仲有脆脆同朱古力, 整咗一塊朱古力脆脆做中間層.


朱古力脆脆:
朱古力  35克
橄欖油  5克
脆脆  45克
座溶朱古力, 加入橄欖油攪勻後,
再加入脆脆, 放入6吋模內輕輕壓實,
放雪櫃雪至硬.

慕士部份
A) 芒果醬(我用新鮮芒果打成醬) 約150克
     檸檬汁  約1茶匙
B) 淡忌廉200克 + 50克糖
C) 鮮奶 50克
D)魚膠片 12克 + 熱水50克
做法:
1) 用冰水浸軟魚膠片後置熱水中待溶.
2) 隔熱水座熱A料
3) 打發B料至七成硬身.
4) 將已座暖的芒果溶加入忌廉中並攪勻.
5) 加入鮮奶, 再快手加入D料.

到組合蛋糕時, 地獄廚神又失手!
一時錯手整裂咗塊朱古力脆脆.
本來可以照樣放响中間做夾心,
我又手痕整碎佢,
結果呢個芒果脆脆蛋糕變成芒果朱古力碎碎蛋糕...
仲要有少少碎碎浮咗上面喎!
真係激C我...
雖然雪實咗之後唔多覺, 不過我都係加層JELLY落去遮遮醜,
愈攪愈多野, 好彩D細路以為呢層JELLY係特色嚟咋!!

片芒果做裝飾又係片到衰衰咁, 點排都唔靚,
試下學人整朵玫瑰, D JELLY又固定到佢喎!
玫瑰砌到樣衰衰, 用熱毛巾脫模時又整到D慕士溶溶地咁,
不過咁先似自家製嘛!!
最好彩係兔寶寶哥哥姐姐好識說話, emotion
睇唔到呢個蛋糕嘅醜惡面,
仲不停話好靚好靚添!!!

emotion


沒有留言:

張貼留言