2013年9月7日 星期六

大少放假-2月21日

2011年2月23日上午2:44


2月21日

大少瞓醒自己落街去染同剪頭髮, 由我瞓到3點幾。。。
瞓醒後我就 join 大少,仲有小小時間, 我都洗過頭, 呢間 Salon洗頭按摩幾舒服嫁。。。。

之後去咗食牛肉粥。

本 來諗住親今日電腦節最後一日去買部 External Hardisk 返嚟錄電視。但响 Salon出嚟, 食完粥都4點幾, 而且問心部機要五百幾蚊我唔係好想買(一來估計呢D野唔會平好多, 二來係大少話要買嚟錄電視, 但家下有幾多電視 節目好睇到值得錄起佢?!況且大少有幾多時間睇?!三來我唔想去同人迫囉!)襯大少唔記得咗呢件事, 我就話去尖沙咀行吓啦!

咁就去咗彩豐行, 買咗支eye gel & facial wash (大少用),沖涼液,hand cream 同橄欖油, 咁多野都係二佰幾蚊。。。。

之後大少話羽絨城做緊大特價, 想走去買件羽絨背心。 途經海防道熟食中心, 諗起大少有可能鍾意食德發牛丸,咁就拉佢食返碗。。。

影呢副相我地已經食咗兩三粒嫁喇! 大少仲問我洗唔洗咬一半嚟影~~
嚟親呢度D人都係食牛丸,不過大少話麻麻喎。。。

去到新港中心, 大少仲話, 羽絨城做大特價有機會要排長龍先入到去。。。。 唓!結果得果幾隻人仔。。。。 係D超核突款有半價囉。。。

行完一輪大運, 都七點幾八點。。。兩條友都唔係太肚餓。。咁唔去打邊爐, 食炒小菜啦。 於是又行返去官涌街市大排當食飯, 不過, 返到屋企先醒起:唔記得影相呀。。。。我仲未有食野前影相嘅習慣, 要培養吓先得。

同場加影:老公仔為食照一幅

勁呀。。。兩條友响三日入面食咗三桶雪糕。。。
今日大少話要限制自己每個月只係買一桶喎。。。。。。睇下點?!

沒有留言:

張貼留言