2013年9月7日 星期六

我們的年花..

2011年2月11日


大少話我地剛剛今年搬屋..又想為新一年迎接兔寶寶做慶祝, 於是我地响年29晚, 四點幾鐘, 去左花墟買花.....

好多鋪頭咁晏都未關門....我地去左一間有隻肥貓坐响門口嘅花店.....買左好大扎百合, 一共18朵, 仲有好多陪襯花...老公仔講價....一共一百八十八蚊.......平過屋企樓下街市買好多.

臨走, 花店老闆仲祝我順利生個健康又聰明嘅兔B呀.....HEHE...

原來大少幾有插花天份......返到屋企, 我已經好眼訓,,,訓醒就見到一扎靚花喇!

後記: 呢扎唔止係年花......仲插到情人節tim~  大少真識精打細算...

沒有留言:

張貼留言