2013年9月7日 星期六

自家製乳酪 * 不能兌現的期票(二)

2011年10月30日下午6:04

以前讀書時好鍾意食乳酪,
果時我唔飲奶架!
我媽為我健康著想,
經常都會幫我買定放入雪櫃俾我食.

因為乳酪係由乳酸菌加入牛奶中發酵而成,
加上乳酸含蛋白質、維他命同鈣等,
乳酸菌能令這D營養更易被消化同埋吸收
.
所以好有益架!

後期出咗<蒙牛>就吊返起我條奶癮!
直到蒙牛出咗事, 先至轉飲其他奶.


一直到想試下自己整乳酪,
因為而家D乳酪賣得好貴呀!
(其實而家有咩野係唔貴嘅呢?)
反正我日日飲奶, 用小小嚟做吓實驗都唔過份姐!

首先要有乳酸菌.
乳酪之所以比牛奶更有益就係因為乳酸菌,
能夠增加腸內的益菌,
令有害物質排出體外,促進排便.


一般超市賣嘅乳酪入面已經有乳菌,
用少少就可以用來做種了.
要留意係一定要用新鮮乳酪,
即係要放入雪櫃保存果D.
室溫都可以保存嘅乳酪入面嘅乳酪菌已經俾高溫殺死咗,
只係得個乳酪味架咋! 已經無咗乳酪嘅效益了.
我見網上有D講究D嘅人甚至要用含有特定某品種乳酪菌嘅乳酪添!
我就求其用雀巢就算喇!

唔係過期呀! 係我整嘅時候係20/10咋!


自製乳酪好簡單,
只要將牛奶加熱至43度,
(即係用手指掂吓覺得暖而又唔燙手嘅溫度,
 大約就得架喇!)
放入兩大湯匙酸乳酪,
(放多D都得, 太少發酵唔倒架!)
攪勻後倒入真空壺入面,
等大約8-10個鐘就OK了.



時間果方面, 8個鐘係基本啦!
有D人話5個鐘都得添!
時間愈長, 整出嚟嘅乳酪就愈酸,
太長會酸都唔食得添!
我就夜晚整, 第二朝起身將佢放入雪櫃!

一打開壺蓋, 就聞到一陣好香嘅乳酪味喇!
由於無加其他化學野, 質地係比稀架!

放入雪櫃雪凍佢就會杰返少少!
我第一次整, 用咗500ml牛奶,
分兩日食完.
如果想擺耐D, 就要將所有容器用滾水消毒喇!


做好嘅酸乳酪可以加糖/生果食就食得!


***********************************************************
上次<不能兌現的期票>事件,
擾攘多時,
前幾日警方果面打嚟, 話約咗個女人今早賠錢同簽埋和解書.
以為件事可以完結啦!
果個都唔知係咩人嚟架!
連D差佬約咗佢都可以放飛機,
話有急事要返大陸喎!
D錢會過兩日過落大少戶口! 佢話!
難為大少仲要晨咁早起身仆去紅磡警署!
大少返夜咁嘛!
乞人憎, 正八婆嚟架!emotion
(兔寶寶你睇到唔好學媽咪咁鬧人呀!)

D警察話如果今次個八婆(我真係忍唔到, 不得不咁樣稱呼佢!)再玩野,
就會落案起訴佢個仔不小心駕駛, 同埋claim"燕梳"!
咁樣我地最終都可以攞返D錢,
但都兩敗俱傷, 因為唔知又要等幾時同埋又要上庭又要呢樣果樣...
真係俾個八婆玩死!
不過我已經同大少講,
就算幾麻煩都要攞返個公道!
唔係個八婆以為軟皮蛇D人就怕咗佢!emotion

***************************************************************

大少俾人激親, 返到屋企瞓唔返,
出去食LUNCH!
平時我地星期日唔出街食架!
去咗牛屋餐廳!



攪事的兔寶寶...       emotion                                                                       

之後呢, 我地忘記不快嘅事,
去咗shopping, 買咗兩件衫,
同埋呢個:


呵呵, 大少, 我真係用佢嚟整糊仔俾兔寶寶架!
不過順便整埋其他野咋嘛!!emotion
嘻嘻!!

沒有留言:

張貼留言