2013年9月3日 星期二

八号風球前。到珀麗灣

7月23日  星期一 8号風球

今日橫風橫雨, 不過我地依然出咗街,
仲去咗珀麗灣咁遠添呀~


兔寶寶仲著埋BB禮服添~



著得咁靚, 緊係俾媽咪捉著影相啦...



我諗有部份blog友都估到我地去果度做乜,

係呀, 我地係去試婚紗呀!
其實蒙娜麗莎果邊尋日已經打過嚟,
同我地講只要今日係三号風球又或者好大雨就可以再約過!
不過我真係好心急, 等咗咁耐, 如果試衫改期,
到真係影相果日又未必可以如期進行...
於是, 我決定只要唔係八号風球, 就照去!
反正我地只係上車同落車果一陣間有機會淋雨,
即使唔去試衫都一樣會照樣出街食飯,
而且我去過果度一次, 珀麗灣並唔係想像之中咁遠!
總之N咁多個理由, 我地要如期出發!

兔寶寶著住禮服, 都係為咗呢一刻!
因為正式影相果日唔會帶兔寶寶去!

試咗十套衫, 後尾揀咗呢件...

P.S. 果度唔俾影相架, 以上嘅相係用電話偷影嘅~

試完衫出返葵芳, 就改咗掛八号喇~


沒有留言:

張貼留言