2013年9月7日 星期六

日瞓夜瞓...

4月12日  星期二  晴天

呢兩日真係好好瞓呀!
尋日都幾離譜, 大少放假去行行吓街都頂唔順要返屋企瞓晏覺!!
好彩佢唔太介意, 可能佢覺得返屋企打機仲開心過响街每半個鐘就要陪我搵廁所!!
不過呢幾日熱咗, 我都覺得日光日白出街好辛苦呀! 而家我已經同大少一樣, 做咗貓頭鷹了....

昨晚瞓醒又去咗唱卡拉OK, 今次轉咗食韓式buffet呀!!
我地只係影咗幾幅相....

呢碟大硯, 有段估嫁!

我出去拎野食時, 見到盆硯, 好想夾; 但係响我前面個女人係咁夾, 我又唔好意思攞夾第二盤食物嘅拑嚟夾; 到果個女人夾完, 成盤蜆俾佢夾晒呀, 佢仲要淨係夾D蜆肉, 留番D蜆殼响度!

我返到入房緊係同大少投訴啦.....
响我差唔多忘記呢件事嘅時候, 大少就攞咗呢碟硯入嚟喇!
佢臨瞓前佢同我講, 成晚出出入入, 都係為咗攞碟硯俾我咋~~

睇吓! 真係好大隻硯呀!!

有豉油碟咁大!!

你敬我一尺,  我敬你一丈; 你對我好我都識做嫁, 大少!
冬菇炆鮑魚啱唔啱胃口??


仲有楊枝甘露...

沒有留言:

張貼留言