2013年9月3日 星期二

又係放假一天

6月6日  星期三  晴天


又要記吓星期一大少放假嘅一天喇!
因為有D事要做, 我地又出咗去旺角.
出門口時故意唔幫兔寶寶著鞋, 因為我地要先去買鞋呀!
走去DR. KONG買鞋, 原來佢D鞋都幾平, 我成日都以為好貴架!
BB鞋分咗三個階段, 兔寶寶被評為尚未識行BB,
要買階段一嘅款式, 其實都無乜款可以揀.
好快買咗鞋, 即買即著!


之後就去搵地方醫肚.

經過花園餐廳想入去, 點知要上二樓,
大少話架BB車放樓下果層就得, 唔會有人攞喎!
我緊係唔肯啦!
樓下果層係完全無人(得個門口俾你上樓梯), 基本上D人响門口經過走入嚟推咗架車走係唔會有人見到,
而且D侍應都話樓上有位擺, 擺下面有乜損失不負責云云....
要食, 一係佢就搬架車上去;
既然大少懶得搬搬抬抬, 咁咪去第二度食囉!


運完吉, 走咗入去另一間食豉油西餐嘅地方.
賣相都不錯, 不過佢D牛柳好特別,
第一塊好食, 第二塊就好似豬柳咁...



大少就响度EE鵝鵝, 一時又話"早知就搬架車上花園啦!", 一時又抱怨我麻煩等等等....

好彩果度D侍應全部都好NICE咁同BB玩,
兔寶寶好開心, 令我心情大好唔同隻"常鵝"計較.

之後就去做一D正經野喇....
攪掂晒上咗新世紀廣場借用育嬰室, 見商場入面個遊樂場開咗,
咁就順便玩一陣先啦!

兔寶寶: 媽咪你唔好捉住我, 我自己曉行~


如果要大家望完呢幅相聯想一首歌,

大家會諗一首乜野歌呢?
我就諗起張學友N年前嘅一首歌: <<頭髮亂了>>


兔寶寶: DADDY你個頭...要唔要借我把梳俾你?!
DADDY: 你個頭好得我好多咩?!



玩完, 又係食晚飯嘅時候.

我地去咗迎喜酒樓, 因為呀媽食完專登打嚟話我知,
宜家成個稻香集團做緊一條大青斑做特價賣68蚊,
仲要幾大條吓, 仲抵過响街市自己買返屋企蒸!


兔寶寶: 我要食魚魚!!!



實物圖, 就兔寶寶吃, 豉油分上.

佢差不多吃咗半條呀!


大少口痕問相熟夥計, D魚係咪真係游水架?!
個夥計即刻响魚
撈條生歐歐嘅魚,
並揚一揚手上嘅單話: "呢! 呢張單咪68蚊條囉!
唔係食死魚! "
大家要吃就要响九點前去喇! 星期六日加多十蚊!

我地好誇張, 一條食完再叫多條!



自從兔寶寶開始吃固體食物之後, 每次食親蒸魚,

我同大少都得D骨食架咋! 因為兔寶寶好鍾意食魚,
挾親魚俾佢食佢都好似唔知飽咁, 一定擘大個口,
食粥就好難有咁合作喇!
兔寶寶: 媽咪, 你估我唔識食咩?!



雖然有兔寶寶幫手食半條,
兩大條魚我地都吃不完.
因為我地仲叫咗個冬瓜盅呀!


仲有其他孖寶三寶都好抵食...



食飽飽嘅兔寶寶零舍開心!



*****************************************


我是蠱惑妹....

沒有留言:

張貼留言