2013年9月3日 星期二

同婆婆去公園玩

6月4日   星期一   晴天

HI! 又係我兔寶寶D相呀!!

剛剛過去嘅週日, 婆婆嚟探我,
仲帶埋我去樓下公園玩.
媽媽話而家我學行路, 要日日都去公園行下喎!
嘻嘻, 其實呢日媽咪上晝已經帶咗我去一次公園,
黃昏又再去一次, 真係開心呀!!!


呀婆你咁好笑容, 係咪賣牙膏廣告呀?!




8号仔, 跑快D!!!



兔寶寶: 媽咪, 你知唔知點解8号仔點快都唔夠我行得快,
             點跳都唔夠我跳得高呀?!

媽咪: ERR....唔知啵...我淨係知烏龜都行得快過你.....



兔寶寶: 嘻嘻...媽咪, 8号仔唔識得行同跳架!!!

沒有留言:

張貼留言