2013年9月3日 星期二

無水

12月9日  星期五 寒冷

今日明顯凍咗好多呀!!
大家要著多件衫, 唔好冷親呀!!
兔寶寶都穿上防寒大衣了.

兔寶寶: 媽咪, 我地係咪去滑雪呀??


*********************************************************************
今日大廈換水喉, 下晝一點到三點都無水呀!
無水煮飯無水洗碗,
我又可以借D二出街食晏喇!!
大少點幾先起身, 都無水俾佢沖涼洗頭,
求其用D飲用水刷過牙洗過面就算!
兔寶寶應該借頂帽俾佢呀!!


兩個大人入到酒樓坐底就除外套,
但係就唔記得幫兔寶寶除!!
真陰公, 連累兔寶寶焗咗差不多30分鐘"桑拿"添!!
好彩摸過佢背脊無汗出姐!!
兔寶寶: 想熱C人咩?! Daddy你自己就著短袖...

我地大唔大食呢?! 兩條友食咗六碟點心加一碟炆米...
其中有隻鹼水糭仲係我一個人食晒添...
無計啦, 我湊住兔寶寶能量消耗好大架!!


*****************************************************************

講開食,
兔寶寶之前都唔多鍾意食粥仔,
食其他野食得又快又主動,
食粥仔就唔多肯擘大口.
呢兩日可能我煲到D粥好杰, 好似飯仔咁,
基本上仲係一粒一粒好明顯嘅飯,
兔寶寶食粥仔總算叻咗,
仲好似好鍾意咁追住食添呀!


不過佢依然好鍾意放D唔食得嘅野入口,
最愛係食紙同食紙巾!!
呢個行為令我勾起咗一段已被我遺忘嘅記憶,
就係我細個都好鍾意放D唔食得嘅野落肚!
最鍾意係食發泡膠粒!
我記得我係到都幾大個,
即係明知呀媽見到會鬧嘅年紀依然會偷偷咁食!
所以屋企一買新野返來我就會特別高興,
因為D包裝品通常都有發泡膠!!
難道兔寶寶係遺傳咗我呢個癖好??

兔寶寶: 原來媽咪你仲離譜過我....




沒有留言:

張貼留言