2013年9月3日 星期二

點都唔食....糊仔系列

9月23日  星期五  涼快

天氣已經無咁熱, 仲有少少涼添!
不過我地依然要開住冷氣!
因為而家大廈做緊翻新工程,
搭晒棚咁, 都唔敢開窗呀!

今朝D工人仲响正我間屋出面鑽鑽鑽,
都唔知鑽乜!
我瞓响張床度, 貼住幅牆嚟瞓,
而D工人就响果幅牆嘅出面鑽鑽鑽!!
正確D講係D工人爬到11樓嘅我家牆外鑽鑽鑽!!
如果我當時貼隻耳仔埋牆瞓嘅話我諗聾都似!!
未來呢幾個月有排煩呀!!


呢幾日都有餵兔寶寶食糊仔呀,
不過佢對我嘅母乳表現得忠心耿耿,
只係當D糊仔係漱口水咁,
"浪"完個口之後就"NUR"出來,
又或者係"BU"出來....
所以餵佢食野時要攬兩條口水肩呀!!



佢一路食一路係咁"E..EE...ER..ER.."
我都知D糊仔好難食,
所以今日都加咗少少香蕉落去.

兩條口水肩都係濕晒,
要攬返條膠圍裙先得...
不過兔寶寶好似認為膠嘅野比糊仔更好食咁,
想擺條膠圍裙落口呀~~~




沒有留言:

張貼留言