2013年9月3日 星期二

咬牙膠

9月27日  星期二  和暖


呢兩三日晚晚都同大少傾計傾到半夜三,四點先瞓,
佢就話可以瞓到第二日點幾兩點先起身姐,
我就瞓兩三個鐘到七,八點就要起身餵奶,
真係人都癲呀~~

不過咁, 我都好慶幸大少同我一樣咁多口水,
令我响平凡嘅生活之中都唔覺得悶呢!!


**********************************************************************

呢一排都keep住日日帶兔寶寶落街,
唔知係咪用力過度,
攪到肩膀位有D痛.
大少叫我唔好再咁樣抱兔寶寶喎~
但係我又覺得抱兔寶寶落街兩母女都好開心喎~
用BB車兔寶寶無咁開心嫁!
真係難取捨呀!!

呢段片係影住兔寶寶咬牙膠,
都無乜特別,
係影片開頭(第1秒)兔寶寶有個表情好趣怪(我覺得!),
所以擺上嚟俾大家睇吓!!

沒有留言:

張貼留言