2013年9月3日 星期二

肉桂糖衣焗果仁

9月22日  星期四  陰天

上星期呀媽落order, 叫我幫佢焗D合桃當小食,
佢話咩調味品都唔要,
就咁焗熟佢就得.
於是星期一就去咗安記買合桃喇~

今次我學精咗,
問明店員焗嘅用有衣同無衣嘅分別.
佢話有衣嘅就要出一出水先,
否則會苦喎~
咁我就買咗半斤無衣嘅.

不過返到屋企上網check一check,
有人話合桃連衣有益D喎~
唔理喇,
反正都係焗熟佢~

不過今次嘅重點唔係呢D無味嘅合桃.
去買合桃時, 俾我發現零零舍舍有包果仁放埋一二面賣,
八掛望一望,
原來係D唔完整嘅腰果,
大大包都係十蚊雞.
咁我即刻"立"咗佢,
諗住用來整蛋糕都得嘛~

回家望清楚D,
雖然無一粒係完整,
但用來做果仁碎好似大粒咗D,
記起T&P整嘅糖衣果仁,
一於照辦煮碗!

材料:
腰果 平鋪一個焗盤份量
蛋白一隻
凍水一茶匙
白糖 1/3 杯
鹽 1/4 茶匙
肉桂粉 1/2 茶匙

做法:
腰果先用大滾水滾兩分鐘撈起, 稍為吹乾.
將蛋白略打發, 加入凍水, 再打起至軟性打發 ( frothy but not stiff )
将腰果加入拌勻,
将糖, 鹽, 肉桂粉拌勻, 灑落腰果中拌勻,
將腰果平均分佈焗盆中,
入預熱 120C 焗爐焗 1 小時
期間要搞拌數次, 直至金黃和乾身,
取出待涼,
入密實樽儲存。


呢D腰果我無落肉桂粉, 因為焗嘅時候未買,
大少食到唔停得口!!

今日又去咗二德惠掃貨,
順便買埋肉桂粉,
用剩餘嘅合桃同花生做材料,
整多一瓶肉桂糖衣焗雜果仁.

味道好食過出面一瓶瓶果D!
無用糖漿嘅咁heavy,
有D似blue diamond D果仁!!

*******************************************************************************************
尋日大少話兔寶寶都唔係好為食姐,
佢都未食自己隻腳!
話口未完,
兔寶寶今日就捉住自己隻腳嚟食!


話說今日涼咗,
同佢出街就著返對襪,
而對襪又有個花花响上面..
個傻妹唔知係咪唔知果隻係自己對腳,
捉實個花花係咁咬!
就係咁, 兔寶寶就食埋自己隻腳喇!

沒有留言:

張貼留言