2013年9月3日 星期二

上堂恐懼症

9月4日  星期三  炎熱

有上堂恐懼症的, 是我.
再次帶兔寶寶返playgroup,
佢唔聽話嘅情況, 好似愈來愈仲嚴重..

上完堂, 除咗有筋疲力盡嘅感覺之外,
仲好失落...
反問自己係咪教得唔係咁好,
係咪用錯方法.

我對細路仔嘅睇法係, 百厭嘅通常聰明D,
遲鈍D嘅通常都係乖D嘅...
以往幫過好多小朋友補習, 見到嘅情況都係咁.
當然有好多都係又乖又叻架喇!

又頑皮又遲鈍的, 我終於見識了,
還要是我的女兒...

(我知道唔應該咁諗, 我都好唔想咁諗...)

從來無幻想過BB仔會係聽教聽話, 完完全全接受指令的,

但最令我失望的是平時可以坐定定的兔寶寶,
上堂時卻是: 你叫佢做東, 佢就做西; 你叫佢企, 佢就坐.
這樣都算了, 一不如意, 還要尖叫、騾地..
平時佢响屋企耐不耐都會尖叫, 但我通常都唔理佢------
總之佢一尖叫就唔理佢, 通常佢都好快收聲.
但上堂時卻尖叫不停, 還要搶人D野...
同一樣東西, 自己有的不要, 卻搶其他人的...
很過份地騷擾人上堂.
自問面皮薄, 我很尷尬, 也很難堪.

呢一個course還有五堂才完結,
讀咗廿多年書的我, 第一次咁怕返學.


今堂嘅小手工,
亦係兔寶寶最乖嘅時段,
合作地借出小手俾媽咪裁剪出小手掌...
掌心的框框是可以"攝"相的,
不過都幾難剪幅啱位嘅相去插入去(實物好細架咋!).




**********************

後記:
今日因為行錯路,
推著BB車走上了有很多樓梯的威靈頓街, 而兔寶寶卻熟睡了...
正在徬徨時, 遇上好心又大隻的哥哥仔,
主動問我需不需要幫忙, 並義不容辭地幫我抬了多級樓梯..
讓我再次感受人間有情,
謝謝你喇, 大隻哥哥!!




沒有留言:

張貼留言