2013年9月3日 星期二

再陪瞓 * 肉緊

5月7日  星期一  晴天

都唔記得幾時開始,
兔寶寶飲完最晚餐奶之後, 就躺在我身邊睡,
一來是我懶得抱佢回BB床,
二來係一抱佢就會醒, 哭著要睡回我身邊.
直至大少放工回家, 才抱兔寶寶落BB床.
我也樂得有兔寶寶"陪瞓"...

可能兔寶寶奇怪咗好耐, 點解每朝睡醒了都唔同咗環境嘅?emotion
咁佢朝早發現媽媽唔响身邊, 都唔會喊嘅,
好多時起身自己玩一陣, 再嗌醒我飲奶...
一直都相安無事,
但係有一天, 兔寶寶終於發現大少每晚抱佢返BB床瞓嘅"秘密",
作出有聲抗議!!!

據大少所講, 有幾晚佢想抱兔寶寶返出去時,
發現兔寶寶眼睜睜地望住他!
之後一抱佢出BB床就大喊! 似乎唔滿意大少霸佔佢張床, 同媽媽!!!
就算我起身輕拍兔寶寶入睡都無用, 佢要入返房瞓!
於是三個人逼埋一張床, 兔寶寶瞓最入, 我瞓中間, 大少瞓最出.
大少梗覺得無所謂啦, 佢感受唔到有幾迫,
兔寶寶雖然人仔細細本來體積不大, 可是佢要"大"字型咁瞓就唔係咁計!
結果我已經好似條木乃伊咁瞓咗好幾晚!emotion

大少於是建議買多一張床俾佢返來就瞓,
好讓兔寶寶繼續同我瞓.
本來我都反對架! 我一早就知同BB仔一齊瞓唔好!
係我當初很想臨睡前都可以見到兔寶寶熟睡的樣子, 種下了惡果!
而且同大少分開瞓好似有點兒哪個...
於是我就嘗試一開始就放返佢落BB床瞓, 等大少唔洗抱來抱去,
可惜兔寶寶已經唔肯自己瞓!!

尋晚見佢好夜先瞓 ---佢又玩失眠....
瞓著時已經兩點幾三點,
我見佢瞓得好熟好香, 於是抱佢返BB床瞓,
諗住唔洗三個人逼埋一齊, 終於有覺好瞓喇...
點知, 唔係兔寶寶嘈,
而係我唔習慣無咗兔寶寶响身邊,

輪到我失眠, 五點幾(平時大少抱兔寶寶出去嘅時間)起咗身之後瞓唔返!
我諗, 都係時候要買定張床俾大少做"是啤"!

************************
究竟係兔寶寶肉緊, 定係個個BB仔都係咁肉緊嘅呢?!

沒有留言:

張貼留言