2013年9月3日 星期二

代糖芝士餅

2月19日  星期日  寒冷



前兩日大少話我好耐無整cheese cake 佢食喎!
有幾耐姐?!
不過你叫到, 我一定唔會託手肘嘅!
今次又係整New York Cheese Cake,
肥就梗架喇!
不過落咗代糖整,
叫做肥少D啦!!
貪得意加咗幾粒藍/紅莓乾响面,
有D似年糕呀!


整多一個細碼嘅送俾朋友食...



用代糖焗蛋糕會唔會影響食味呢?

平時大少都唔飲紅色可樂, 飲ZERO,
應該接受到代糖掛?!


大少食完一舊同我講話今次D蛋糕水準差少少,

同以前有D唔同,
叫我自己"哽"晒佢喎!
哼! 為你好又唔知!
係度呢樣果樣!
唔食罷就, 我自己食晒佢!!

*************************************************
呢一日兔寶寶小姐話"嚴"間屋唔夠大,
要响地下掘個窿咁話喎!

兔寶寶: 只要有恆心, 鐵柱都可以磨成針...
             Nothing is Impossible!
             向地底二千呎進發!!
媽咪: 你估你係唐唐咩?!
          食糖就有你份!!

兔寶寶: 咩呀!
             唔好睇少我呀!
             我同唐唐一樣, 可以笑甩人隻牙架!!


兔寶寶: 只要有夢想, 凡事可成真,
             話唔定我係未來特首呢!




沒有留言:

張貼留言