2013年9月3日 星期二

2012年第一個網誌 * Orange Souffle Cheesecake

1月1日  星期日  晴天

祝大家2012年事業順利,
 一年掂過一年;

個個都身體健康, 龍精虎猛,
日日都好似兔寶寶咁開心快活, 笑到見牙唔見眼啦!!


兔寶寶: 媽媽, 我笑到連牙都唔見...

上年响二德惠買咗1KG 忌廉芝士,
真係擺過年喇!!
尋日整咗生日蛋糕俾兔寶寶家姐,
今日就改書嘅食譜整咗個 Souffle cake.

本來人地個食譜本來係整綠茶芝士蛋糕架,
我見佢又要用cream又要用鮮奶,
咁麻煩, 改晒落橙汁就算,
變咗橙味梳乎厘芝士蛋糕囉!


材料: 

A.
橙汁 200克
水  100克

B.
忌廉芝士 150克

C.
麵粉 30克
粟粉  30克

D.
蛋黃  3個

E.
蛋白  4個
檸檬汁 1/4茶匙
糖 70克

做法:
1. 6吋烤盤塗油, 盤底鋪紙.

2. 將A料混合拌勻, 加入B料, 隔水攪煮至濃稠,
   加入C攪勻, 再加入D混合攪拌均勻.

3. 將E攪拌至濕性發泡, 倒進芝士混合料裡攪拌均勻.

4. 將芝士餡倒入烤模, 用蒸焗叉以160度焗50-60分鐘,
   至凝固和呈金黃色.

5. 馬上將烤熟的蛋糕脫模, 待冷卻. 如不馬上脫模, 蛋糕
   留在烤盤裡冷卻便會收縮很多.

食譜改自<情迷芝士餅>, 鬆軟綠茶蛋糕一頁.

以上材料夠整一個6吋模之外, 仲整多幾個小蛋糕...


呢個cake好難熟,
我焗咗超過一個鐘頭,
用筷子測試都仲有粉漿痴住.
攪到個面都燶燶地...
(屋企無晒鍚紙喇!!)
原來呢個蛋糕好濕, 真係好似入口即溶,
一D都唔似平時食開果D蛋糕嘅口感.
我覺得係一個幾特別嘅甜品,
真係似食緊一個唔易倒塌嘅梳乎厘.
一出爐我就食咗兩件, 唔知雪凍好無味呢?


嚟緊有兔寶寶9個月生日同埋大少踏入一支花嘅舊曆生日,
我果1KG cream cheese睇怕唔會食唔晒掛?!






沒有留言:

張貼留言