2013年10月29日 星期二

乖女

10月29日  星期二  晴天

尋日一落街就先帶兔寶寶去公園打鞦韆,
因為前一晚應承咗呢~





呀B笑得好燦爛,
時為正午, 
唔曬但成個公園都無人玩, 
兩母女可以一齊打鞦韆, 真好~



玩咗半個鐘, 買埋餸返屋企已經兩點幾.
簡單煮份無碳水化合物餐俾大少.
有炒翡翠苗同火腿蛋.



平時晏晝唔煮飯又唔落街我就食方包加花生醬,
或者就咁夾凍肉芝士吃.
反正開咗鑊, 就焊一焊塊包整溶D芝士,
變成簡單嘅飛碟.
買咗黑芝麻方包, 更香.
 



昨晚兔寶寶很乖, 
吃飯和各樣那樣都很合作.
不單止幫助我晾衫(就是遞D衫俾我掛上衫架唔洗我每次彎低腰),
去完廁所又識自己用紙巾清潔和遞個有餡尿兜俾我倒, 
以上各種全部我無教過佢係佢自己主動做架~
抵請佢食返支雪糕~~~
 

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔計佢遲講野, 其實兔寶寶都算幾乖, 幾好湊架~

      刪除
  2. 食雪條,兔寶寶食唔食得哂架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 佢無機會成支食晒架, 因為佢食得慢, 支雪糕開始溶時我就會出口相助! 講起來我食得仲多過佢!

      刪除
  3. 真係抵錫喎,主動幫媽媽手~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我成日同兔寶寶講等我做埋XX先同你玩, 咁佢等得心急就主動減輕吓我D負擔囉~

      刪除
  4. 兔寶寶好叻女~自己教返真係好過老人家同工人湊好多呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我成日同兔寶寶講等我做埋XX先同你玩, 咁佢等得心急就主動減輕吓我D負擔囉~ 細路仔主唔主動有時都係環境迫成的.

      刪除
  5. 好鍾意兔寶得得B的笑容, 面珠登~好DONE呀~嘻嘻~

    回覆刪除