2013年10月14日 星期一

家常晚餐(二)

10月14日  星期一  晴天

星期六呢晚, 大少又返來食飯,
奶奶送來的餸已差不多食晒,
要出去買喇~

依然有兩碟係菜, 
一碟係蒜蓉炒菜心.





响惠康買咗豆苗, 灼.



洋蔥雞扒.
雞扒是老爺帶過來的.



仲有煎黃花魚.



呢條黃花魚是百佳買的雪藏貨, 
一條完完整整的還未打鱗劏肚.
早排特價, 見很多人搶購, 
連員工都買埋一份.
有個好心的太太見我猶豫, 
就說這魚同鮮貨差不多, 很好吃.
我告知她我從未試過處理一條未劏好的魚,
她說, 那還不容易嗎?!
我還在考慮, 看見她望著我那可惜的樣子, 
就想: 人係師奶我又係師奶,
人地識劏魚,
點解我唔得呢?
如果我能劏魚, 兔寶寶就不必在休魚期吃魚柳了.
戴著手套去攪, 比想像中容易.
很多事情只要能刻服心理關口就能解決.
因為是雪藏魚, 所以就把它煎了.



看看兔寶寶吃飽後的大肚DUM....

6 則留言:

  1. 你影張相,破壞左小靚模形象啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要, 小靚模係要有個肚仔先叫有身材! :D

      刪除
  2. 回覆
    1. 兩碟係菜一碟係魚, 大少食一湯匙飯, 唔算多餸喇!

      刪除
  3. 一定是媽媽煮得好好味,兔寶寶食到卜卜.

    回覆刪除
  4. 魚同埋雞都好好味道~~ 睇都好正呀!

    回覆刪除