2013年10月13日 星期日

家常晚餐(一)

10月13日  星期日  晴天

呢個長假期, 老爺同奶奶返咗大陸間屋渡假, 
離港前奶奶托老爺把一些食物和湯送過來, 
好讓我為大少做兩天晚餐.

除了要煮的食物, 仲有水果餅乾糖果;
另外還有幾條壽司卷, 
有大人吃的辣味和兔寶寶吃不辣的...






星期五的晚餐有蒸魚, 
奶奶已把兩條魚洗切好, 
連薑蔥都預備好了, 基本上蒸熟就可以.


肉片炒辣椒葉.
肉片又是奶奶切好醃好的.


大少近期喜吃很多菜, 
於是就弄了碟腐乳通菜,
也是唯一一碟是我一手一腳準備的.

10 則留言:

  1. 哈,去玩都掛住妳哋餓親?! 有住家牌方便餸食,妳好幸福啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前長假期佢地返大陸都無話攞未煮嘅餸過來, 可能今次佢地清唔切雪櫃都未定, 益咗我, 哈!

      刪除
  2. 你奶奶真係週到,典型慈母.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 唔止煮野食, 我見佢屋企D梳化套、椅套等等都係自己手縫的.

      刪除
  3. why need to send food over? You can do it yourself? ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時佢會拎D湯同煮好嘅野食過來, 咁我可以煮少D. 今次拎D未煮熟嘅, 份量夠一餐半餐, 可能係長假期清唔切雪櫃吧! 佢放完假返來D肉都變了.

      刪除
  4. 你奶奶對你地好好呀,可以做少好多嘢,假期多啲時間同兔寶寶玩~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶奶的確對我地好好, 常常都會煮定D野食攞過來.

      刪除
  5. 腐乳通菜同魚又有壽司卷, 清新的口惑呀 :-D

    回覆刪除