2013年9月3日 星期二

上第二堂playgroup

8月18日  星期六  晴天

今日兔寶寶上第二堂playgroup.
經過上次遲到嘅經驗,
今次我地早咗二十分鐘到, 做咗最早果個添!
為咗等大少瞓耐D, 我一個人帶BB返學咋!




搭地鐵去到銅鑼灣, 剛剛部扶手電梯維修緊,

要响A出口出閘的話, 就要抬部BB車落樓梯.
本來想行去SOGO個出口搭LIFT,
多口問一問企响度疏導人流嘅妹妹仔職員,
可唔可以call D男職員來幫我抬一抬部車呀?!
個妹妹好好人, 叫我抱起個B,
佢就二話不說就幫我抬起架BB車落樓梯.

見個妹妹瘦瘦小小, 我即刻四圍望吓有無男仕可以幫幫手.

有個男人見狀就叫個妹妹等佢嚟(抬),
但呢位妹妹好有責任感(可能佢唔想煩到D客),

唔肯放手.
部BB車都幾重架!
好彩呢個時候有另一個男士一手搶咗架車幫我地抬咋!
雖則都係唔好意思煩到人,
但煩到個有氣有力嘅男人我個心就無咁唔舒服囉~

一路行, 個妹妹一路同我解釋點解唔call人,
佢話呢個時間要call人嚟起碼等15分鐘喎!
無論如何,
唔該晒今日十二點九左右守响銅鑼灣A出口果位職員妹妹
,
同埋好心幫我嘅先生!


**********************

尋晚兔寶寶作反, 點都唔肯瞓,
到真係瞓著都三四點...(好誇張係咪?!)
今日上playgroup唔知佢眼瞓定點, 好曳好naughty呀!
係全場最曳最扭計果個, 但最細唔係佢啵~
人地叫佢做東佢就做西,
講故事果時又不停要爬出去個MISS度,
一個鐘頭後我都筋疲力竭, 花咗好多氣力去"抆"住佢.
到走果時一坐上BB車, 佢就舉白旗進入昏睡狀態,
俾佢激鬼C呀!

今日嘅勞作: 金魚形手指畫.


今次有70%係兔寶寶做架!
哈哈! 無佢隻手指唔成事吖嘛!



彩色斑點係兔寶寶D指紋嚟架!



**********************


今日8月18日, 大少同我都八一八先!
上完playgroup返到屋企,
大少就同我講: 對面天台有人拍跳樓戲呀!
係?! 响邊樹呀?
就响廚房隻窗望出去, 果然見到一班人拍戲喎!


睇咗一輪, 辨認到有兩個應該係男女主角.

男嘅, 應該係我都幾鍾意嘅乖乖仔郭晉安呀!


我睇嘅時候應該跳完樓,

一個類似導演嘅人物教兩位主角拍雙擁嘅鏡頭.


睇唔到個女仔係邊個, 只係見佢個女助手在試鏡時即刻彈開,

一試完又立刻彈返嚟擔住把遮,
好似怕個女主角遮遲一秒會曬C咁...

好喇, 今日就八到呢度先啦!









沒有留言:

張貼留言