2013年9月3日 星期二

老翻--超薄pizza

8月13日  星期六  晴朗

我真係焗上癮呀!!

唔焗過果日唔舒服呀!!

話說我湊住兔寶寶, 唔係咁方便隨時隨地行得開,
上兩次去"二德惠", 我好似D自由行咁,
都未知自己要整D乜,
就高根粉呀, 低根粉呀, 發粉呀, 梳打粉呀都買晒返嚟,
仲有牛油, 忌廉, 朱古力, 芝士....
D模具, 唧咀又求奇墊咗一兩件,
返到屋企自就住我有嘅材料搵食譜!!

今次我又抄考咗....
唔係, 係參考咗blog友JO姐姐嘅超薄pizza....
因為我想試吓搓麵粉,
為我嘗試搓飽飽做準備...
諗住就算搓得唔好發酵得唔靚都無咁覺眼!!

當然, 我呢個係核突版...
係呀, 今次無靚相睇,
因為我搓得好核突, 完全轆唔倒個長方型出嚟,
事實上有宜家呢個型狀都係我補補貼貼又再轆轆個粉糰得出來的,
焗起都算有一個型狀, 不過個邊又係"岩岩蠶蠶'的!!

不過咁, 我做呢個pizza都做晒功課,
多得JO姐姐嘅提示,
參考埋 Darling's kitchen嘅網誌,
得知好多搓麵粉, 轆pizza皮嘅心得...

搓完麵粉要等一個鐘,
兔寶寶好合作, 較啱時間扭計食奶,
食完奶攪得嚟啱啱好可以轆薄成型等第二次發酵...

D牛油紙我買咗喇!
原來除咗攞嚟墊响底焗食物外,
用兩張夾住嚟轆個粉糰都可以轆到好薄...
又方便...

今次個pizza, 我無用蕃茄來做醬汁,
因為屋企無蕃茄又無茄膏;
上次買咗1L忌廉同埋紫洋蔥未用晒,
反正有大把麵粉, 一於自制白汁意粉醬,
做一個白汁底pizza!!
(題外話: 500ml嘅淡忌廉賣30幾蚊,
              1000ml嘅就賣40幾蚊,
               200ml賣十幾蚊,
              貪心嘅我而家明白點解D人响同等價錢下零願買200ml嘅三合裝,
               都唔買一盒1000ml喇!!!
 上次整完鬆餅之後, 我日日响度諗點樣用埋佢唔好徙!!!)




咁啱尋日有D本來同隻雞一齊焗嘅粟米,
再切三條腸仔做餡料...
210度焗18分鐘, 加上芝士多焗5分鐘...


真係好薄架, 仲好脆添!

唔好睇佢樣衰衰,
實情係好好食架!
好味過"pizza乞"同"事迫加T house"架!
只恨我個焗爐太細,
食完意猶未盡, 想食多個又要再做一輪功夫,
同等多成個鐘...算啦, 做人要知足呀!


剩下嘅白汁唔會徙,
加水加浸咗嘅瑤柱仔, 同埋少少海鮮菇粟米洋蔥,
襯等緊個pizza焗緊就整個中西fusion忌廉湯,
係瑤柱忌廉湯....哈哈, 死未?!


咁多瑤柱仔做湯底, 個湯點會唔好味?!

今日個pizza嘅賣相有無令大家倒胃口呢?
唔緊要, 為表抱歉,
送上我家美少女化身嘅兔女郎艷照,
仲有好似陽光咁燦爛嘅甜美笑容....
珍藏版嚟, 唔賣嫁!!

祝大家有個愉快週日!!





沒有留言:

張貼留言