2013年9月3日 星期二

Lunch @ 小酒窩餐廳 * 潤四月舊曆生日

今個龍年係潤月,
即係有兩個舊曆四月,
而响四月舊曆生日嘅我即係有兩次舊曆生日啦!
可以吃多一餐生日飯, 仲有多一封生日利是收!
呵呵! 今日又係我舊曆生日呀!
即係我又攞正牌唔洗煮晏晝果餐!!

兔寶寶: 吓, 咩話?! 媽咪你"又"生日?!



兔寶寶: 我聽你唔倒..我聽你唔到...


我地去咗小酒窩餐廳, 食吓多國fusion菜.
叫咗兩個set lunch, 跟唔記得乜野香草咖喱湯跟烤餅,
次次嚟呢度飲D湯都唔係咁好味, 可能我接受唔到古靈精怪的味道吧!


不過跟湯的烤餅是很不錯的,
兔寶寶食到幾乎連手指都吞埋落肚了...


大少叫要烤牛肉沙律套餐, 六十二蚊.


我要了烤蝦蝦薄餅餐, 一樣係六十二蚊.


跟餐仲跟埋凍熱咖啡/奶茶.
幾個月無嚟, 午餐由五十幾上漲到六十幾蚊,
真係百物謄貴了! 幸好每次來那些外藉侍應很熱情撩BB玩,
睇下兔寶寶幾開心!


個個侍應都要走過來撩佢玩...

沒有留言:

張貼留言