2013年9月3日 星期二

兔寶寶出院了~~

9 月8日  星期四  晴天

兔寶寶尋日出院喇,
响醫院時唔多覺累,
一返到屋企好似虛脫咁,
尋晚掛住休息都無updated個blog,
多謝大家的關心兔寶寶呀!

激死人喇,
用咗幾小時打咗一大篇,
就係唔記得响Note pad度打咗先,
唔知按錯咩制,
臨尾成篇無晒! 得返上文!
無心機再打!
有機會先補返!
睇住相先啦!


***********************************************************
9月9日  星期五 8:05a.m.
忍唔住一早起身打返,
怕耐咗唔記得!!

兔寶寶係星期日開始有兩聲咳,
見佢無發燒,
食慾同精神都幾好,
捱卟捱吓等到星期二返QE覆甲狀腺時先順便睇埋,
果時真係咳幾吓同流吓鼻水咁,
以為佢冷親呀~
諗住醫生開D藥水就OK...



個醫生一check,
就話佢有小小好輕微嘅支氣管炎,
本來開D藥水就得,
但咁細個BB呢, 就無合適嘅藥食,
要入醫院"聞氣"...
佢仲話醫院而家收咗好多類似徵狀嘅BB,
都係要入院聞氣,
通常住一兩日就好,
叫我唔洗擔心.

我最就驚就係好似初生嬰兒病房咁,
限時限刻去探病,
兔寶寶就唔知點食奶,
因為佢要埋身餵先肯食,
人肉奶瓶唔响度, 咁佢點開餐呢?



上到病房先知我嘅擔心係多餘嘅,
兔寶寶已經過咗初生BB嘅階段,
可以入普通嬰兒病房,
一間房有7張BB床,
每張BB床隔離都有張梳化床,
晚上容許父母其中一位"陪瞓";
24小時都可以貼身照顧兔寶寶...
而果間房係專收類似呼叫道病徵要"聞氣"嘅BB.

問過醫生, 佢話兔寶寶唔係酵喘,
亦都唔關冷親事,
係空氣四周都有病菌,
都無可避免會吸入果隻唔知咩"胞子"嘅菌.
大少話佢兒子細過都試過,
又係要入院聞氣,
聞完後就無事喎~



我見病房入面D BB又真係個個都龍精虎猛,
一D都唔似有病!!
一共五個BB,
其中一個BB得兩個多月大,
其餘嘅都大過一嵗,
所以兔寶寶一入到病房,
其他大BB就即刻好興奮咁話:"BB呀"...
兔寶寶睇定環境之後,
仲開心過响屋企,
有人撩佢玩佢咔咔笑,
無人同佢玩, 剩係睇人玩佢都笑埋一份,
D人話佢係開心BB呀!
我諗佢係見到差不多年紀嘅BB所以咁開心!!

其實响病房除咗聞氣之外,
都無咩攪作,
所以可以影好多相,
我仲有時間睇完一本書!
不過兔寶寶就掛住玩同八掛唔多肯瞓,
要晚上所有人瞓晒先瞓一陣,
一有聲又醒!


到第二日醫生話兔寶寶情況隱定,
(照我睇呢, 無好過無差過...)
如果我地自己買一個附助工具俾兔寶寶"聞氣",
就唔需要依賴醫院嘅大機器,
可以返屋企繼續聞!
可以走得就緊係買啦, 又唔係貴,
好過三個人都瞓唔倒!

咁就轉咗一隻噴藥,
個樣好似人地酵喘病人用果D咁,
而我地買嘅儀器就係一個chamber跟一個面罩,
等兔寶寶可以吸入D噴霧嘅,
醫院樓下復康店有得買, 二佰幾蚊.
姑娘教完我用一次,
又睇過我用一次之後, 觀察吓兔寶寶轉藥嘅情況,
就可以出院了!

返到屋企,
我同兔寶寶都即刻大昏迷呀!
一抱返隻爛玩豬去佢自己張床,
佢就好似食咗迷藥咁樣,
即刻陷入熟睡狀態,
你話佢响醫院捱咗幾耐眼瞓呢?!
而我都好累,
所以都瞓咗OVER 10個鐘...

兔寶寶返到屋企休息完後,
好似醒咗又大力咗咁,
對手仔有力咗同敏捷咗,
又好像聽得明我講野咁,
聞氣時合作咗好多!
唔知係咪近得多大bb多呢?!
尋晚佢仲爭d就自己翻倒身添!



今次入醫院對我嚟講都唔係無得著嫁,
我就熟練咗响公眾地方餵奶,
因為病房層嘅"母乳室"離bb床太遠,
而且所謂嘅"母乳室"只係醫院嘅文件室;
有媽媽餵奶就關上門(無鎖無廉)响門口掛上男仕不得進入嘅牌,
不過d姑娘就會出出入入咁攞野!
同埋果度只係一間房, 一張舒服d嘅椅都無,
全部枱櫈都硬掘掘, 整理衣衫時都唔知放兔寶寶响邊度好!

見到隔離床位外籍媽媽都係响病房毑起件衫就餵,
我都依樣畫葫蘆,
雖然房間裡有其他bb嘅爸爸都在,
但人地應該唔會故意"裝"我嘛!
同埋餵咁多次後,
我就練得技巧,
別人看來都係bb响懷裡瞓覺咋!

到宜家兔寶寶仲有兩聲咳,
鼻水就無喇,
"聞氣"療程仲有一日,
希望到時bb乜事都無啦!!

沒有留言:

張貼留言