2013年9月3日 星期二

錯有錯著 の 鹽焗花生

9月10日  星期六  晴天

做這個鹽焗花生,
是因為想學T&P咁整糖衣果仁;

初次做諗住慳皮用住花生先啦!
點知去街市南貨鋪買花生時俾個呀姐呃咗,emotion
問佢係咪得連衣嘅買佢話係,
再問佢用來焗係買有衣嘅定無衣嘅,
佢話用來做乜都係買有衣嫁啦!
仲反問我無衣嘅點焗呢?!
咁叫佢稱半斤來睇吓有幾多,
半斤看上來好似好少喎~
咁就買夠一斤....

返到屋企愈諗愈唔對路,
紳士牌果D蜜糖花生好似係無衣嫁喎~
而且大少食花生唔食衣,
再上網睇吓其他焗花生嘅食譜,
如果係做甜嘅都係要用無衣嘅.
死唔順氣留言問吓T&P,emotion
T&P好好人, 好快就覆返我,
糖衣花生真係要用無衣嫁!

咁就唔博喇, 費事整咗side料.
既然搵過食譜, 有衣花生通常用來鹽焗,
咁就錯有錯著整"鹽焗花生".

避免大少食嘅時候會攪到週圍都係花生衣,
所以我做多一步, 去埋層衣先....



食譜:
將花生先以150度焗12分鐘,
取出用木匙炒一炒,
再焗12分鐘.
取出待冷, 用手刷吓佢就可以去衣,
把花生入瓶, 加上少量幼鹽,
蓋上蓋子搖勻令每粒花生均沾上幼鹽.



D花生由焗爐取出後還會繼續烤,
所以應該响變金黃色前就取出.
我分咗兩盤焗,
第一盤燶咗少少,
第二盤好D,
所以真係要睇火呀~

另外屋企有盒豬肉就快過期,
整埋豬肉乾用來孝敬兔寶寶爺爺嫲嫲...
上次整果D原本大少話拎去俾人試食,
點知中途佢自己食吓一塊又一塊咁食鬼晒呀!



大晒冷:



大家掛唔掛住兔寶寶呀?
佢仲有兩聲咳,
不過依然好精神呀!
今日仲同我爭玩部電腦添!emotion
佢要"禁"個keybroad呀!!

沒有留言:

張貼留言