2013年9月3日 星期二

過火的燉蛋與燉奶

9月11日  星期日  晴天


中秋節快樂呀!!




有無人認得呢隻公仔呀?
佢係我守護神嚟嫁...
已經有20+歷史了,
本身佢係一個燈籠,
唔知點解我又好鍾意喎,
所以搬過咁多次屋都仲留得响度.
有無人記得....佢叫"呀班"呀!
如果你都記得, 咁即係話你應該同我差唔多大啦!!


等咗好耐, 聽晚我又有機會親自下廚,
煮我同大少的中秋節大餐了.
聽日仲係兔寶寶同我地過第一個中秋節呢!
好開心呀!
希望唔好落雨, 食完飯仲要去賞月呢!
雖然我唔鍾意食月餅,
但自細就好喜歡中秋節,
因為中秋前後都可以攞正牌夜瞓!
仲可以出街玩蠟燭!

已經諗好聽日煮乜餸,
希望成功啦!
夜媽媽得閒, 見到網上有一蛋兩焗嘅方法,
好似好簡單,
材料只係一隻蛋, 三匙糖以及200ml牛奶,
就可以整出燉蛋燉奶各一杯.
整定放入雪櫃聽晚食都好喎~

但係, 我失敗咗,
應該係火力太猛,
臨急臨忙間又忘記了加水响盤底焗,emotion
所以個面無上次做蛋撻咁靚.
嗚嗚嗚, 早知跟返上次焗蛋撻個食譜啦...emotion
見到咁嘅樣, 都未試食呀,
成盤俾我放落雪櫃,
聽日先算喇!


*****************************************************************************************

睇吓手多多嘅兔寶寶又想攪個搖控,

以為佢想"禁"D制啦,
原來佢想擺入口咬呀!!


唔止咬搖控, 又捉住我隻手放入口,
坐坐吓唔知係無聊定肚餓,
擰轉面咬張梳化....emotion
我係咪生咗個"小吉"出嚟??



祝大家秋節快樂, 人月兩團圓!!

沒有留言:

張貼留言