2013年9月3日 星期二

兔寶寶五個月大 * Focaccia with garlic and onion

9月14日  星期三  晴天


祝兔寶寶五個月大生日快樂!!

今日一起身發現兔寶寶"C"字型咁瞓响度,
對腳幾乎掂到個頭咁滯,
BB仔D骨真係軟,
拗腰拗得好勁!!!


今日我地仲發現佢下唇出緊隻牙仔添!
好快多一個月就可以同我地一齊食飯喇!!


咁開心嘅日子, 其實應該焗個蛋糕高興下,
不過晏晝又出咗街飲茶,
無時間焗又無時間食.
咁就用五分鐘時間焗個Focaccia,
反正屋企無晒麵包,
而且前幾日已經準備好個麵糰,
一焗起好香,
雖然我啱啱食飽咗,
但都忍唔住食咗1/3呀!!

今次我詳細記錄咗個做法.
材料:
高筋粉 260克, 鹽 小半湯匙, 依士 半湯匙, 水 220ml, 油 2湯匙
將以上材料攪勻直至見唔到粉粒為止.
仲可以加入芝麻, 亞麻子, 果仁碎呢D一齊攪...
如果覺得用木匙好難攪得勻,
可以落手攪兩野.


之後分兩盒,

蓋上盒蓋, 擺响廚房等兩個鐘

就可以可入雪櫃.
放入雪櫃前, 影幅相, 麵糰已經發得好大了.


12日內隨時攞出嚟, 整包又得,
整pizza又得.
前一晚預備好麵糰,
第二朝就焗得.

今次整Focaccia, 我就咁攞一盒麵糰出來,
稍為整一整形,
就可以刷上少少溶牛油,
(我貪方便用雪印牛油就算)
放上洋蔥同蒜片,
(因為無時間挅蒜蓉, 所以用蒜片) 
最後發酵20分鐘.



同時預熱焗爐200度左右,
就可以焗20分鐘.
今次我無放一盤熱水响底製造蒸汽,
改為焗焗下途中打開門噴水,
(成個焗嘅過程我噴咗兩次水)
咁嘅做法唔正宗,
但我覺得較為方便之餘,
麵包底部會香D,



本來咁樣已經食得, 但我又忍唔住加咗芝士,
仲要係加三種不同嘅芝士添...


再多焗兩三分鐘至芝士溶溶地就得...



攪到好似一個無肉嘅pizza咁添!
 一出爐食咗1/3,
剩餘嘅留返聽朝食....

要睇意大利蒜蓉香草包正宗做法,
請看: 
五分鐘免搓包之義大利蒜蓉香草包











沒有留言:

張貼留言