2013年9月3日 星期二

朱古力慕思

6月28日  星期四  晴天

本來打好長長一篇blog係關於星期一入屯門嘅;
唯一一日懶少少唔响wordpad起草稿,
差不多寫完唔知我禁錯制定點, 成篇無晒!
好, 我C唔信"邪"再打一次, 又係唔起稿,
我真係X佢YZ又係臨尾成篇無晒,
好, 我寫第二D, 唔寫你住!


上個星期日, 大少帶咗兩姐弟去游水,
我同兔寶寶就等佢地游完之後JOIN佢地,
順便帶埋朱古力慕思出去俾D小朋友食.

朱古力慕思食譜:
黑朱古力150g
淡忌廉(我用咗淡奶) 40g
魚膠片3g
淡忌廉320g
做法:
1. 淡忌廉(或鮮奶/淡奶)40g煮熱, 加入已切碎之黑朱古力, 攪至溶解即可
2. 魚膠片先浸凍水至軟, 座熱水至溶, 加入1中, 攪勻
3. 淡忌廉320g打至7成企身, 倒入朱古力魚膠溶液, 用刮刀輕輕拌勻
4. 將朱古力慕思倒入模中, 大力地"櫈"至表面平滑, 放入雪櫃雪實.
食譜參考: 爆米花, 朱古力

呢碗仔係做俾我試吃的,
"櫈"得不夠平滑, 但依然好食.


呢大碗係俾小朋友吃的,

佢地話好好食, 好似食雪糕咁滑, 朱古力味又濃,
連唔多食朱古力嘅大少都話好吃.

兔寶寶無份食,  擰歪面好過.

哥哥姐姐拖著兔寶寶, 很溫馨, 可惜哥哥怕羞, 唔太肯影相啦!

沒有留言:

張貼留言