2013年9月3日 星期二

迪士尼一日遊(二)

6月26日  星期二  晴天

續: 婚後第二天----迪士尼一日遊

原來反斗奇兵大本營平日的開放時間只是由上午11:00至下午5:45,
我剛玩完了沖天搖控車便已經關閉了,
還有另一個我覺得幾好玩的遊戲沒來得及玩,
下次我一定會早一些來這兒呢!



無得玩機動遊戲, 唯有影吓相.
難得的兔寶寶LOOK大對眼望鏡頭...



兔寶寶: 我又唔係shopping, 做乜俾個"電視框"(discount)我?!



去另一個場境, 太多公仔嘅關係,
八掛嘅兔寶寶當然唔肯望鏡頭啦!



之後大少提議去探險世界,
搭下船仔遊下森林河流.

排隊等船中...
我地排廣東話隊, 條龍唔係好長,
反而"煲東瓜"隊條龍就超長! 強國人果然人多勢眾!!



上船喇!
兔寶寶同大少都好留心導遊講野!


睇返幅相, 兔寶寶都玩到好熱喇! 成頭濕晒!
响船上有D似難民呀!emotion


*****************************

由於我地諗住睇埋八點鐘嘅煙花表演先走,
於是要搵D地方"攝"時間.
見到之前睇3D電影嘅"米奇狂想曲"仲開住,
我地都同意入去再睇一次...

今次大少成功响兔寶寶不知不覺間幫佢戴上3D眼鏡!
好攪笑!
不過我地就因為懷疑兔寶寶係瞓著覺多於欣賞電影,
全程都"裝"佢對眼多過望螢光幕!

八點鐘, 睇煙花!!

之後坐返迪士尼線出返九龍!
又係去返龍朝酒樓食飯!
叫咗京蔥爆駝鳥肉~


通菜炒牛肉!


沙嗲粉絲牛肉煲!
我地前世同牛有仇!


仲有北菇鴨掌煲!


以上四碟都係做緊八點半後特價,
碟碟都係四十蚊找兩毫!



兔寶寶嚟到熟晒,
同女部長和收銀姐姐玩得好開心!


仲有禮物收!


咁開心自然整多D cute樣出來氹人歡喜啦!

沒有留言:

張貼留言