2013年9月7日 星期六

我的第一個芝士蛋糕

2011年8月9日上午9:10

8月8日  星期一  炎熱

上個星期我有整野食嫁!!

上個星期日整咗老翻Carbonara,
點解係老翻?
屋企無煙肉(實情我地都唔多鍾意食煙肉),
就用火腿嚟頂當.


呢個大少好鍾意食, 材料又係雪櫃常裡有的, 簡單易煮,
不過下次再煮應該熄咗火先加蛋黃, 可以更滑....


星期三整咗烘火腿芝士蛋三文治...

整呢份三文治令我好有滿足感,
樓下茶餐廳响tea time賣呢份野都要廿幾蚊,
仲要無蛋喎~
自己整兩份再加埋蛋, 成本都係10蚊以內,
我覺得我慳咗好多錢呀!!!

星期四大少同兔寶寶哥哥姐姐游水唔响屋企,
我食咗我好"恨"食嘅合味道杯麵...
星期五煮咗魚片粉絲做晏晝無影相;

到星期六, 整咗兩份非常邪惡嘅早餐....

係邪惡芝士腸+炒蛋+吞拿魚方包pizza.
成份早餐(實質食嘅時候已經係下午14:00)最邪惡嘅係一粒豆一條菜都無.
怪只怪我買咗扎韮菜花唔記得咗烚熟加落去...
其實我煮嘅時候已經收咗手,
無加芝士落去炒蛋,
否則成份早餐都係芝士!!!

同日仲煲咗大少欽點嘅綠豆沙.
呢個糖水以前住hall嘅時候經常煮,
理應駕輕就熟, 可惜今次浸少咗綠豆,
煲完後發覺太稀, 唯有再煮熟D西米隔水加落去,
感覺無咁水汪汪.....


今日呀媽嚟探兔寶寶, 整咗呢個俾佢試食...

D魚蛋唔係普通料嚟架!
係兔寶寶嫲嫲買門鱔返嚟自己打自己唧自己炸架,
無溝粉外脆內軟...
我發誓自從第一次食過之後至今我都未食過街外D魚蛋...

終於到文章標題提及嘅芝士蛋糕喇!
以前都有焗個蛋糕仔, 中學上家政堂時整過菠蘿蛋糕,
但我從來未整過一個完整切得開嘅芝士蛋糕架!

打呢篇網誌前我掙扎咗好耐,
好無post蛋糕嘅原貌出來呢?
因為, 它的樣子實在太嚇人了!!
大少起初見到佢原貌,
佢個表情.....話俾我知佢唔相信呢個係蛋糕!!!!

首先係我"姑寒", 唔知下次仲整唔整,
所以無買蛋糕模, 我係用食完嘅雪糕盒做模的.
先天條件已經令個蛋糕嘅樣貌打了折.
其次係個餅底同外圍, 新手嘅我壓得厚薄不一,
同時亦都壓得太厚了....
因為我唔知雪完之後個皮有幾硬, 所以唔敢整太薄, 怕支撐唔起個蛋糕...

其三係我無買電動打蛋器,
本來我諗住响"二德惠"度買個一佰廿幾蚊嘅,
點知無貨, 剩返第二平嘅賣一佰六十幾蚊...
就係相差咗果四十幾蚊, 我又姑寒鬼上身,
走去買咗支十幾蚊嘅手動打蛋器,
結果發到我手軟呀.......................................

成個蛋糕最失敗嘅地方, 就係個面係凹凸不平嘅,
我以為放咗入雪櫃之後D cream cheese mixture係會自己沉吓沉吓"鄧"返平嘅,
所以當我第二日起身打開雪櫃見到個蛋糕時,
心裡面不奇言講咗聲大鑊呀!
個蛋糕好似月球表面呀!!!!

真係好感謝我屋企人, 無厭棄到呢個蛋糕,
大少話, 唔係睇表面嘅, 好食就得啦!!
我呀媽仲話用手發再加埋第一次整嘅話算係咁喇!
我仲同呢個蛋糕化咗妝, 加兩粒車厘子上去遮醜,
又插上蠟燭, 嘻嘻...
因為我係想預祝兔寶寶四個月大生日而整的,
大家見唔見兔寶寶都好俾面呀,
佢應該覺得個蛋糕好靚呀!
佢眼定定望住個蛋糕呢!
(其實佢係望住支蠟燭....)

除咗樣子衰D, D texture 比較軟之外, 其實食味都唔差架;
我諗有電動打蛋器會發得更好,
所以我已經決定買了.

第二時兔寶寶上幼稚園時, D家長要幫手預備生日會嘅食物,
我唔想到時剩係識得整三文治啫喱糖同埋菠蘿腸仔呀!
所以宜家要家人做白老鼠....
一步一步上, 先整好凍餅, 再學焗蛋糕...
反正兔寶寶瞓咗後我有大把時間整, 不過下次我會識就,
整細個D...



沒有留言:

張貼留言