2013年9月3日 星期二

兔寶寶表演記

3月22日  星期四  晴天



HI~ 大家好, 我係兔寶寶,
今日會為大家表演魔術,
請大家唔好斬眼呀........MAGIC!!




大家留意住呢條手巾仔, 我會令到佢消失架!!




首先要左摺摺, 跟住右摺摺...之後,





我咬, 我塞, 我吞咗佢落肚!



咦, 唔得嘅?!




騎騎, 我都係同大家講下笑,
等大家relax吓咁解嘅姐,
唔洗咁認真嘅!
呢個世界邊有魔術吖!
不如我表演另一項我嘅強項俾大家睇啦!
無花無假, 哈哈!!



我嘅強項就係食手喇!!

上次媽咪幫我塗D手指水响手指諗住幫我戒咬手指,
我就精喇! 唔洗咬落去都作嘔呀!
一咬落去真係嘔埋出嚟添呀!
之後我連奶都唔食抗議囉!
嚇到媽咪幫我洗手都洗唔切呀!
好彩我夠醒目諗到呢條苦肉計,
睇下媽咪以後仲敢唔敢再幫我塗手指水呀喇!!



BU~~

我都話媽咪吹我唔漲, 炆我唔長架啦!!

emotion

沒有留言:

張貼留言