2013年9月2日 星期一

兔寶寶第一次著裙呀!

6月12日 星期日  下雨天

兔寶寶出親街都俾人話佢似男仔...哈, 佢咁細個無咩所謂啦!!
但係大少好興問人地: 個BB似佢定似我呀?
咁人地話得兔寶寶似男仔, 就緊係話似你啦, 大少!!

呢樣野我就唔抵得....係呀! 我妒忌呀! 我小氣呀!
為咗唔好俾大少咁得戚, 上星期出街前我就突意幫兔寶寶打扮打扮,
等兔寶寶唔好咁"英"!!


兔寶寶: 著咗我人生第一條裙喇!!


兔寶寶: 我都係要'young', 'young', 'young'
              幣!! 走光tim~


兔寶寶: 著埋粉紅色外套同埋鞋仔...睇吓仲有無人話我似男仔!!


兔寶寶另一條兔仔裙....


為防走光, 加多條褲...


睇咗咁多, 係咪覺得我愈來愈有女人味呢?!

我係淑女, 唔好蝦我.....
                   *
                   *
                   *
                   *
                   *

黃飛鴻上身..............

沒有留言:

張貼留言