2013年9月6日 星期五

康復中

4月19日  星期五  晴天

兔寶寶: HELLO! 大家好,
             係咪好掛住我呢?
             我好返好多喇, 今日仲去咗飲茶添~
             雖然我乜都無食, 但都識得四圍撩人玩架!!!




當然喇, 食咁C多藥,
佢都有呆呆滯滯嘅一面;
加上有成六日見唔到媽咪,
諗起都有D嬲嬲地, 未平伏得晒架~


因為仲有D燒,
兔寶寶都無乜胃口, 只係食好少好少野....
不過都不忘去攪吓人;
(尋日佢病到連撩佢都唔識笑、唔食唔瞓, 嚇C人)
下午仲有energy去公園玩咗陣.



經過今次事件,
我更加覺得做父母嘅唔可以有咩病痛,
只有父母先會照顧得自己個BB最好.
我也很感激大少, 呢十日真係辛苦佢.
他也告訴我, 佢不知偷偷地哭了幾多次.
感謝上天, 沿途有大少和兔寶寶,
給我無限支持和力量.

沒有留言:

張貼留言