2013年9月6日 星期五

悠閒放假天

7月12日  星期五  晴天

星期三大少放假日, 我地行遠少少,
去咗德興飲茶.
兔寶寶坐底就攞筆畫畫畫.




門口寫住下午茶點心半價.
問一問部長, 原來只限上面果行蒸點,
第二行及以下的腸粉炸點甜品無半價架~
不過單係蒸點都好夠我地食了.

包餃類有分兩個或三個一籠, 很貼心.


除咗雞扎之外, 樣樣野都唔差架!
呢餐埋單一百蚊咋!


是日兔寶寶只吃了早飯, 飲茶時都吃了很多點心.



飲完茶, 我地要去金鐘買D野.
沿路經過公園, 唔曬又無乜人,
入去玩一陣.


其實無乜好玩, 呀B响度行來行去吧了...


兔寶寶此時一定想: 乜級樓梯咁高呀?!


玩到累, 要我抱.
大少就幫我拿著手袋.
行行吓我唔夠力就把兔寶寶轉手俾大少,
也咋咋啼啼唔取回手袋,
兩手fing fing HEA了半條街.
大少呢個時候最man架喇!



兔寶寶: 爸爸, 辛苦晒~



去到金鐘, 買杯乳酪雪糕消消暑~


行了一會, 坐下歇歇.
兔寶寶唔洗抖架, 攪事要緊~~~

兔寶寶: 當我唔識野咩, 有人抱住先抖架嘛~

本來唔諗住返屋企直接去食晚飯嘅,
都要搭電車返家放低D野先LU!

特別係放低隻豬仔呀~

沒有留言:

張貼留言